Gjest Bodillen Skrevet 7. februar 2007 #21 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå er du noget snerpete Bodillen. Snu deg vekk om du ikke vil se på. ← Jasså, så du er en sånn en, du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. februar 2007 #22 Del Skrevet 7. februar 2007 det hender jo at man klør der også, akkurat som man klør andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sitrus Skrevet 7. februar 2007 #23 Del Skrevet 7. februar 2007 det hender jo at man klør der også, akkurat som man klør andre steder. ← Men jeg synes det er litt mistenkelig med de som klør der "hele tiden"..? Litt som om de kanskje har en eller annen sykdom eller noe, som de kanskje burde få behandlet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. februar 2007 #24 Del Skrevet 11. februar 2007 Men jeg synes det er litt mistenkelig med de som klør der "hele tiden"..? Litt som om de kanskje har en eller annen sykdom eller noe, som de kanskje burde få behandlet... ← reagerer du like mye hvis noen feks klør seg på armen hele tiden. kenskje de bare har tørr hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 11. februar 2007 #25 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg tror det er som Miss Guided sier, de er redd den skal bli borte... Så med jevne mellomrom må de sjekke at den er på plass. En bekjent av meg fikk strikkelue til tissemannen sin av bestemora, så den ikke skulle bli forkjølet, så mye som han trakk den fram for å sjekke at den var der (Det var da han var tre-fire år, men jeg mistenker at history repeats it self...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå