Gjest Bodillen Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er så lei av det! Tenk om vi damer til stadighet skulle gått rundt og klødd oss på dåsa! Det hadde vel tatt seg ut!? Det er ekkelt, upassende og uhøflig å klø ballene sine i full offentlighet. Gå vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 næh... er så maskulint så..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 6. februar 2007 #3 Del Skrevet 6. februar 2007 Det må være slitsomt med sånne plagsomme baller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 6. februar 2007 #4 Del Skrevet 6. februar 2007 En mann fortalte meg en gang at de gjør det fordi det er godt. Samtidig har vel mannfolka behov for å rette på den i blant. Vet ikke jeg, men usexy er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. februar 2007 #5 Del Skrevet 6. februar 2007 En uting, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 6. februar 2007 #6 Del Skrevet 6. februar 2007 Dere har ingen uttalerett før dere faktisk har hatt noen pingpong-baller dinglende mellom beina noen år. Og det er liksom vi menn som skal gå i trange bukser, mens kvinner kan gå i ballevennlige kjoler. Go figure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 6. februar 2007 #7 Del Skrevet 6. februar 2007 Dere har ingen uttalerett før dere faktisk har hatt noen pingpong-baller dinglende mellom beina noen år. Og det er liksom vi menn som skal gå i trange bukser, mens kvinner kan gå i ballevennlige kjoler. Go figure. ← Hvor trange bukser bruker egentlig du? For min del så er dette et stort no no. Jeg vil se litt rompekontur, men når man ser ballene henge på hver sin side av gylfen er det i mine øyne på tide å gi Victoria Beckham jeansene sine tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 6. februar 2007 #8 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hvor trange bukser bruker egentlig du? For min del så er dette et stort no no. Jeg vil se litt rompekontur, men når man ser ballene henge på hver sin side av gylfen er det i mine øyne på tide å gi Victoria Beckham jeansene sine tilbake ← OMG!! Nesten som avataren min - bare at han er fra 70-tallet Jeg heller til værjentas teori; de gjør det fordi det er godt! Styr lystene deres, eller gå et annet sted og beføl dere selv, sier nå jeg! Endret 6. februar 2007 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 6. februar 2007 #9 Del Skrevet 6. februar 2007 Er det egentlig verre å klø seg der enn andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. februar 2007 #10 Del Skrevet 6. februar 2007 Er nå dette et spesielt ubredt problem da eller er det bare jeg som omgås spesielle menn? Jeg har enda til gode å se min samboer klø seg der og hvis jeg tenker meg godt om tror jeg aldri jeg noen gang har sett menn som klør seg på ballene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 6. februar 2007 #11 Del Skrevet 6. februar 2007 Kjæresten min må innimellom justere litt på sakene hvis de kommer i klem men dette er ikke noe han gjør foran andre. Får da være måte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sitrus Skrevet 6. februar 2007 #12 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Er nå dette et spesielt ubredt problem da eller er det bare jeg som omgås spesielle menn? Jeg har enda til gode å se min samboer klø seg der og hvis jeg tenker meg godt om tror jeg aldri jeg noen gang har sett menn som klør seg på ballene. ← Det er sikkert ikke utbredt i alle miljøer, nei. Men selv relativt oppegående folk kan ha lagt til seg denne uvanen - en bekjent av meg klødde på dem til stadighet. Ellers virker det som det er et fenomen som våkner til liv på offentlig kommunikasjon på kveldstid En ting er å rette på dem av og til (og diskret - jeg har heller ikke sett samboern min gjøre det, tror jeg, men antar at han gjør det i enerom), men noen klør/klår på dem mange ganger i timen. Da tenker jeg at det er på tide å vurdere nytt design på undertøy eller bukser, eller ta seg en tur på apoteket. (heter det offentlig kommunikasjon? Buss og t-bane og sånt?) Endret 6. februar 2007 av sitrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolDuckie Skrevet 6. februar 2007 #13 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg er så lei av det! Tenk om vi damer til stadighet skulle gått rundt og klødd oss på dåsa! Det hadde vel tatt seg ut!? Det er ekkelt, upassende og uhøflig å klø ballene sine i full offentlighet. Gå vekk! ← Vi klør ikke ballene, koser bare med flatlusa. CoolDuckie Endret 6. februar 2007 av CoolDuckie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JallaJalla Skrevet 6. februar 2007 #14 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja det er usexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. februar 2007 #15 Del Skrevet 7. februar 2007 Ganske ekkelt vil jeg si, iallefall i offentligheten. Kjæresten min er heldigvis diskret, men ikke når vi er hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 7. februar 2007 #16 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg er så lei av det! Tenk om vi damer til stadighet skulle gått rundt og klødd oss på dåsa! Det hadde vel tatt seg ut!? Det er ekkelt, upassende og uhøflig å klø ballene sine i full offentlighet. Gå vekk! ← Nå er du noget snerpete Bodillen. Snu deg vekk om du ikke vil se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 7. februar 2007 #17 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det egentlig verre å klø seg der enn andre steder? ← Jeg synes ikke det. Noen ganger klør det, og da synes jeg det burde være sosialt akseptert å gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. februar 2007 #18 Del Skrevet 7. februar 2007 Så lenge det ikke gjøres i full offentlighet eller hele tiden (noen skrev om flere ganger i timen) så ser jeg ikke noe galt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 7. februar 2007 #19 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg ser heldigvis ikke så mye av det. De som kanskje har gjort det foran meg har vel gjort det i skjul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 7. februar 2007 #20 Del Skrevet 7. februar 2007 OMG!! Nesten som avataren min - bare at han er fra 70-tallet Jeg heller til værjentas teori; de gjør det fordi det er godt! Styr lystene deres, eller gå et annet sted og beføl dere selv, sier nå jeg! ← Dette er noe de har med seg fra barndommen, guttene er ikke store før de går og holder på tissen sin hele tiden, akkurat som om de er redd for at den skal bli borte. Voksne menn må vel kjenne etter om ballene fortsatt er der, de er litt redde av seg når det kommer til utstyret sitt. Kan ikke få sjekket det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå