Gå til innhold

Hvor ville du helst ha bodd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her jeg bor nå, Oslo eller London.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite chateau i en koselig landsby i Frankrike, f.eks. Chennon.

Gjest Maksprell
Skrevet

Røst! Eller langt inn i en skog en eller annen plass..veldig spesifikt svar ja..

Skrevet

Oslo :hjerte: Enten Frogner eller Vestre Aker.

Skrevet

Her jeg bor eller i omegnet rundt, og helst ikke i et byggefelt, men litt for seg selv og nær skog og vann. :)

Skrevet

Det kommer veldig an på hvor gammel jeg er, og hvorvidt det er i utlandet eller Norge jeg bor.

Hvis jeg skulle bodd i Norge ville jeg nok bodd på Adamstuen, Fagerborg, Majorstuen, St.Hanshaugen eller Frogner, når jeg er ung. Det er altså sentralt, samtidig som jeg kan føle meg trygg.

Når jeg skal etablere meg permanent, så må det helst være området jeg bor i nu. Eventuelt Bygdø eller Ullern.

Hvis jeg skulle bodd i utlandet burde det helst vært Wien eller Paris, eventuelt Brussel.

Hvis det var Paris så skulle det ideelt vært Auteuil-Neuilly-Passy – området.

Hvis det var Wien så ville det vært flottest med Josefstadt, Leopoldstadt eller Innere Stadt. :)

Skrevet

I ein tettstad ved ein fjord, nært fjelltoppar. Det må vere ein stad med flyplass. Ein einebustad med stor hage, utsikt, usjenert uteplass, lite trafikkstøy, utan innsyn og med ein leikeplass i nærleiken. Gangavstand til sentrum av denne tettstaden, butikk, skular og arbeidsplass. Har ikkje så lyst til å bu ein by, men eit lite hus i Provence eller i Toscana, med eigen hage med vinrankar i, hadde jaggu ikkje vore så ille, nei! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg ville bodd i en koselig steincottage med stråtak i Cotsvold, UK. Der skulle jeg ha verdens nydeligste have (og eh.. kanskje gartner) med svære stokkroser og grønn eføy som slynget seg oppover veggene. Og så skulle jeg ha et hyggelig hobbyhus i haven som bare skulle være mitt.

Og når behovet for litt mer aktivitet meldte seg, skulle jeg dra til den kjekke, moderne toppleiligheten i London med utsikt over Themsen. :)

Skrevet

Jeg skulle definitivt hatt en leilighet på Manhattan, med takterasse og utsikt. Dessuten ville jeg hatt et gammel i standsatt steinhus i Provence, i en liten landsby litt oppe i åsen med utsikt ned mot Middelhavet. Selvfølgelig med pool bygd i stil med huset og en hage med oliven- og sitrontrer og masse krydderurter. Kunne tenkt meg en strandeiendom et eller annet sted også, f.eks et eller annet sted i Karibien eller i California.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...