Gjest Frk Åberg Skrevet 4. februar 2007 #21 Skrevet 4. februar 2007 Et småbruk på Østlandet, ikke så langt unna Oslo. Landlig, samtidig som det ikke skulle vært så langt å kjøre til byn. Stort, gammelt, men nyoppusset hus, med vinterhage/glassveranda. Stooor frukthage med masse blomster og urter, hvor man kunne sitte sene sommerkvelder. Et jorde hvor jeg kunne la hesten gå ute hele sommeren, pluss noen sauer og geiter, og høner på tunet hvis jeg tør.
liv Skrevet 4. februar 2007 #22 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Et hus i engelsviken og en leilighet i det o' store utland hadde passet fint! Endret 4. februar 2007 av liv
Transe Skrevet 4. februar 2007 #23 Skrevet 4. februar 2007 Ett sted i utlandet som har varmt men ikke tørt klima med tilgang til å bade i sjøen hver dag. Og kunne bruke skjørt og kjole hver dag uten å fryse.
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #24 Skrevet 4. februar 2007 Fjellhamar... med stor inngjerdet tomt.
Gjest Bodillen Skrevet 4. februar 2007 #25 Skrevet 4. februar 2007 Et småbruk på Østlandet, ikke så langt unna Oslo. Landlig, samtidig som det ikke skulle vært så langt å kjøre til byn. Stort, gammelt, men nyoppusset hus, med vinterhage/glassveranda. Stooor frukthage med masse blomster og urter, hvor man kunne sitte sene sommerkvelder. Et jorde hvor jeg kunne la hesten gå ute hele sommeren, pluss noen sauer og geiter, og høner på tunet hvis jeg tør. ← Du drømmer om hjemstedet mitt, du....som jeg aldri i livet kommer til å flytte fra...
Gjest **Evergood** Skrevet 4. februar 2007 #26 Skrevet 4. februar 2007 Hvis jeg skulle ha bosatt meg på Vestlandet, så måtte det ha blitt Voss eller Haugesund. På Østlandet, måtte det ha blitt Bærum eller omkring Hamar.
fil Skrevet 5. februar 2007 #28 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har funnet mitt paradis og vil bo akkurat her jeg bor nå.
moka Skrevet 5. februar 2007 #29 Skrevet 5. februar 2007 et sted det går an å slappe av, hvor alt ikke er så stress hele tida. ser for meg landlig men ikke langt til en litt større plass.
Gjest Talula Skrevet 5. februar 2007 #30 Skrevet 5. februar 2007 Jeg ville bodd i Vestfold, helst mellom Sandefjord og Horten, i et stort hus med stor hage nede ved fjorden. Helst med egen strandlinje, og liggende landlig til
Gjesten29 Skrevet 5. februar 2007 #31 Skrevet 5. februar 2007 Spania Paris:) London:) Guatemala:) Cuba:)
Lilith Skrevet 5. februar 2007 #32 Skrevet 5. februar 2007 Fireroms på Frogner + sommerhus i Cornwall
Havfrua Skrevet 5. februar 2007 #33 Skrevet 5. februar 2007 Er bosatt ved skjærgården i Vestfold, nær en passelig stor by. Er kjempefornøyd med bosted, eneste minus er vel at jeg ikke har sjøutsikt fra huset mitt, men bare 3 min å gå til båthavna da. Hvis jeg i tillegg kunne hatt ett sommerhus ett sted så måtte det ha blitt i Provence tror jeg. Foreldrene mine bor på fjellet så jeg har ikke behov for noe ekstra hytte der.
Gjest sitrus Skrevet 5. februar 2007 #34 Skrevet 5. februar 2007 Et småbruk på Østlandet, ikke så langt unna Oslo. Landlig, samtidig som det ikke skulle vært så langt å kjøre til byn. Stort, gammelt, men nyoppusset hus, med vinterhage/glassveranda. Stooor frukthage med masse blomster og urter, hvor man kunne sitte sene sommerkvelder. Et jorde hvor jeg kunne la hesten gå ute hele sommeren, pluss noen sauer og geiter, og høner på tunet hvis jeg tør. ← Jeg også! Jeg kan hjelpe deg med hagen og hesten, hehe. I tillegg ville jeg hatt en leilighet i en storby utenlands.
Gjest Eir Skrevet 5. februar 2007 #35 Skrevet 5. februar 2007 Jeg ville bodd på en gård, langt ute på landet, hvor det er noen kilometer til nermeste nabo. Helst skal den ligge ved ett vann/en elv, og det bør høre noe skog til. Bør heller ikke være mer enn ett par mil til butikk og andre fasiliteter. Kan gjerne ligge på Østlandet, men er den perfekt kan jeg flytte hvorsomhelst. Skulle jeg bodd i by ville jeg bodd i en to-roms på St.Hans-haugen i Oslo.
Mischa Skrevet 5. februar 2007 #36 Skrevet 5. februar 2007 En stor og fin leilighet på Frogner, St.Hanshaugen, Vika..eller noe ellers vil jeg bo i London.. og USA.. og .. ja .. men ikke permanent
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2007 #37 Skrevet 5. februar 2007 Narvik. Ofotområdet. Der vil jeg bo.
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #38 Skrevet 5. februar 2007 Det er bare en by jeg ville bodd i og det er i London
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #39 Skrevet 5. februar 2007 Håper en gang å bo i hus med hage på Møllenberg eller Nedre Singsaker i Trondheim, men foreløpig er jeg veldig fornøyd med å bo i leilighet på Solsiden også. Ellers kunne jeg tenke meg å bo noen år et sted det var varmt, som Spania eller USA et sted.
Gjest Frk Åberg Skrevet 5. februar 2007 #40 Skrevet 5. februar 2007 Jeg også! Jeg kan hjelpe deg med hagen og hesten, hehe. ← Skal ta det opp med min samboer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå