Gå til innhold

Kontakt....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor mye kontakt hadde dere i starten av deres forhold, sånn før det ble "alvor"?

Er det noen "regler" her - eller for å si det på en annen måte, er det noen lur måte å gjøre det på? Hvordan skal jeg f.eks tolke at man den ene dagen virker veldig interessert for så å bli taus i flere dager....

Jeg vil ikke "rusje" noe, og når jeg føler savn så vet jeg jo at det er noe der...

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg dro på besøk til han og var der mer eller mindre hele sommern, 1.aug så ble vi sammen. om dette er en lur fremgangsmåte skal jeg ikke si, for man risikere at den andre blir møkk lei, men det fungerte for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre i utlandet og har hengt sammen siden første dag.

Vi bodde på forskjellige steder, så det ble helgebesøk de første årene.

Nå bor vi sammen og har det kjempe- bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå

..........slapp av........det er sånn det skal være. Men jeg kjenner godt igjen den følelsen du beskriver. Husk at alle trenger et "pusterom", spesielt hvis det blir for intenst!

Og ta det lugnt i starten.........vær sammen små, korte helger. Og ikke bombarder din utkårede med sms eller mail........ :lol:

Min største tabbe var en gang for mange år siden å reise på hyttetur i flere dager med en jeg knapt kjente, det var et mareritt,men det var vel ikke meningen det skulle bli oss,da!

Good luck!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var nok litt ekstreme. Var sammen stort sett hver dag de første to årene. Om det var fornuftig eller ikke vet jeg ikke, men det har nå holdt ganske lenge. Vi har fem års jubileum i mai. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi träffades på nätet och när vi väl började chatta var det minst en-två timmar om dan. Varje dag.

Efter jag besökt honom i Oslo pratade vi i telefon nästan varje dag.

Vi tog det inte lugnt, det var minst sagt en intensiv kontakt, många besök, snabba beslut och en fantastisk kärlek och längtan. Redan efter ett halvår sa han upp sig och flyttade till mig i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det skal fungere på lang sikt så er det like greit å venne seg til å være sammen uansett, så gjør det som faller dere naturlig.

Og lykke til i ny kjærlighet for det er jo alltid fantastisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var hos meg så og si hver dag helt fra begynnelsen...når han ikke var på jobb da... :wink:

...jeg leide hus og han bodde for tiden hjemme hos mamma..så det ble liksom naturlig at vi var hos meg... :)

...og ikke lenge etter kunne han liksom bare ta med ta sakene sine og flytte inn...for han var jo der alltid alikevel.. :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var erteris fra så å si dag 1...

sånn er det ikke nå..

det er ikke mulig heller for tiden..men jeg hadde ikke orket det nå rett og slett..

Trenger litt space:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var sammen nesten hver eneste dag etter at vi traff hverandre.

Etter en uke hadde han flyttet delvis inn, etter en måned bodde vi sammen.

Rakk ikke å tenke over det før det hadde gått en stund.

Synes enkelte ganger at det kan bli litt vel mye jeg da.

Vi er fortsatt mye sammen, men jeg har behov for å være litt for meg selv enkelte ganger. Da stikker jeg av til PC-en :blunke: .

Tror ikke at det finnes noen annen måte å gjøre sånt på enn å følge magefølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...