Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2007 #21 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Noen kommer inn sammen med politiet, i håndjern, og er svært forkomne. Tro meg, det vil ikke du oppleve. ← Dette har jeg vært igjennom et par-tre ganger og det er absolutt ikke å anbefale. Jeg var så redd og utafor at den ene gangen krevde det 3 politimenn for å få lagt meg i bakken og i håndjern. Jeg klarte også å skade den ene politimannen i basketaket, og slike opplevelser er ikke lett å glemme. Jeg har fortsatt mareritt om politi som stormer leiligheten for å hente meg med makt (og da det skjedde så trodde jeg at de hentet meg fordi at de skulle drepe meg, og det gjør ikke akkurat minnene bedre). Så jeg håper inderlig at du klarer å samarbeide, til tross for redselen din (skjønner at det er vanskelig). For slike opplevelser unner jeg ikke min verste fiende. Dersom det blir bestemt at innleggelsen skal gjenomføres så har du faktisk bare 2 valg: enten å samarbeide og bli med frivillig, noe som kan gjøre dette til en god opplevelse og mulighet til å få hjelp. Eller du kan gjøre motstand og sitte igjen med vonde opplevelser og traumer. Håper virkelig virkelig virkelig at du klarer å samarbeide . Endret 3. februar 2007 av Fairy
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #22 Skrevet 3. februar 2007 Håper du har det bra nå. Jeg fikk vondt av å lese denne tråden.
Cognizance Skrevet 4. februar 2007 #23 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Med mindre du virkelig er psykotisk kommer du mest sannsynlig til å bli skrevet ut rimelig kjapt. Alle psykiatriske sjukehus er stapp fulle og legene er skikkelig på hugget med å få kasta ut folk som er friske (=ikke sjuke nok), for å lage plass til de som ikke er det. Denne tråden stenges på grunn av spam. vennlig hilsen vimse-mod Endret 27. mars 2007 av vimse
Fremhevede innlegg