nissejenta Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Kjæææære dagbok (og dere som måtte ønske å lese)... Det er første gang jeg skriver dagbok sånn på nett, men det virker litt artig, så jeg prøver jeg.. vet ikke helt hva jeg skal skrive om heller, men det dukker vel opp noen tanker og ideèr etterhvert tenker jeg.. Nå er det snart helg, men for min del blir det lite fri og mye jobbing denne helga. Har bestemt meg for å jobbe litt i helgene fremover sånn at jeg kan ta mer ferie til sommeren... Vi har så mye å gjøre på jobben nå, men om sommeren er det heller dødt her... Hvis jeg klarer å jobbe inn to uker i løpet av vinteren/våren, vil jeg tilsammen få 6 uker ferie i sommer, derav to av dem vil blir tilbrunget i Hellas sammen med kjæresten og et vennepar av oss! Gleder meg villt til den turen... Har masse reisefeber allerede.. Nå får jeg nesten jobbe litt videre... Hvis ikke blir jeg aldri ferdig.. Ønsker alle som måtte tusle innom dagboka mi ei riktig god helg.. Klem nissejenta Endret 2. februar 2007 av nissejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Yej! Jeg ble først! Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei, og velkommen til dagbok- nabolaget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Bøh! Måtte selvfølgelig innom og se på dagboka di... God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 14. februar 2007 #5 Del Skrevet 14. februar 2007 Du, nå begynner du å havne langt ned her... Det er så mye liv i generelle dagbøker at du havner på side x iløpet av få dager, mye enklere for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. mars 2008 #6 Del Skrevet 27. mars 2008 Bare innom og kikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 3. juni 2009 #7 Del Skrevet 3. juni 2009 Innom og kiker litt Skal snart bestille fra yankeestore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå