Edie Skrevet 19. februar 2003 #21 Del Skrevet 19. februar 2003 Fulgt med på de fleste Ally-episodene, og det var vel like greit at de ga seg nå. Allikevel, grein i går kveld jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. februar 2003 #22 Del Skrevet 19. februar 2003 Ja ja, jeg måtte jo grine jeg også :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 20. februar 2003 #23 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg syns det er trist at serien er over jeg. Likte den serien utrolig godt. Likte alle skuespillerne og humoren. på tirsdager var det den serien jeg gledet meg til å se. Er helt utrolig at det er holdt på i 5 år. Den markerer en begynnelse i livet mitt. Nå som den serien er slutt, syns jeg det er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. februar 2003 #24 Del Skrevet 20. februar 2003 Ble litt snufsing her også, ja... :oops: Judging Amy er ok, men ikke særlig mye mer enn det. Men, som jeg allerede har sagt, noe skal man jo gjøre mens man venter på Friends! (Babyen kommer! Babyen kommer!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. februar 2003 #25 Del Skrevet 21. februar 2003 Har sett alle episodene, men syns Ally virkelig har tapt seg de siste to sesongene.. Må si meg enig i dette. Greit å gi seg mens "leken" er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. februar 2003 #26 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg syns Dame Edna ødela så mye jeg.. Skjønner ikke hvorfor hxn var med så mye..? Men det kan jo tenkes andre likte hxn.. Deler vist ikke den humoren jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. februar 2003 #27 Del Skrevet 25. februar 2003 Ally var best i begynnelsen / de første sesongene. Men jeg ELSKER serien ennå. Og det falt noen tårer ja. Blir så rørt av slike scener :cry: Utrolig trist at det var siste. Undres på om episodene finnes på DVD ? Diva Synes ikke Judging Amy fyller tomrommet jeg. Vil heller ha Chicago Hope som i gamle daer :D Du vet at Chicago Hope går hver eneste dag på TVNorge ja ?? Synd serien ble lagt ned - likte den jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Efelia Skrevet 27. februar 2003 #28 Del Skrevet 27. februar 2003 Ble skuffa over slutten jeg. Synes den kom så plutselig, og så skjedde nesten ingenting. KJedelig! Kunne ha laget en siste episode som var mye lengre, og som kunne ha oppramset litt! Ikke bare en sånn: " Usj, vi må finne på en slutt, hva som helst, bare det blir en slutt...". Skuffa jeg! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. mars 2003 #29 Del Skrevet 11. mars 2003 Åh...som jeg savner Ally... Trodde ikke det skulle bli slik da, men Amy klarer ikke å fylle tomrommet etter nevrotiske Ally likevel... Heldigvis går fortsatt FRIENDS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå