Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner deg Kathi- Dette er et fremmed menneske for deg, og det er lov å ikke ønske å ha noe med henne å gjøre. Og Jeg skjønner også følelsen for å verne om famliens verdier, selv om det er din farmors. Biologi er ikke alt. Mitt råd er å ta tia til hjelp, følelser kan endre seg, og om du virkelig føler at "den andre søsteren" vil være direkte skadelig for fa,iliebedrifta, bør du ta dette opp med farmoren din, og de andre som er eiere. Men ha det i tankene at hun bare i utgangspunktet vil ha kontakt med sin ukjente familien.

Om faren din ikke har skrevet testamenten bør han i hvertfall gjøre det. Moren din vil ikke arve noe, og det kan sikkert føles litt surt om de har felles hus, og ellers felles økonomi.

til farmoren din vil jeg si, at ønsker hun et godt forhold i familien etter hun dør bør hun skrive testament. det er utrolig hvor smålig vi alle blir i et arveoppgjør, og mangt et familiesammhold har røket...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kathi må bare være nordlending!! :ler:

Antageligvis bekymrer du deg uten grunn Kathi. Hva om hun ikke er interessert i å arve faren din?

Jeg vet hvem faren min er. Men han står ikke oppført som faren min. Hvis jeg ville kunne jeg lett forlangt en dna test. Men jeg gidder ikke. Hadde jeg gjort det ville jeg vært hans eneste arving.

Jeg skulle ønske han var pappa for meg da jeg var liten. Men det brydde han seg ikke om. Nå bryr ikke jeg meg om å ha han som far på papiret. Jeg har møtt han flere ganger i voksen alder, men har valgt å ikke ha kontakt med han mer. Jeg driter en lang marsj i hvem som arver han. Jeg klarer meg greit økonomisk, og har aldri tenkt på arv som en fremtidig inntekt ;)

Skrevet
Kathi må bare være nordlending!! 

Det er vel heller du som er Nordlending som får barn uten å ha forhold til far :ler:

(Sier Karl I. Hagen ;) )

Skrevet
Det er vel heller du som er Nordlending som får barn uten å ha forhold til far :ler:

(Sier Karl I. Hagen ;) )

Ja, jeg er finnmarking. Og så likssom? ;)

Så det er altså bare nordlendinger som får unger når de er alene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...