Gå til innhold

Hvor bør du bo?

Olivia

Anbefalte innlegg

"Gratulerer, du er vestlending. Du vet å sette pris på penger, olje, sild og turister. På Veslandet finnes alt dette, (selv om mesteparten allerede er kjøpt opp av andre vestlendinger), i tillegg til fjorder og fjell."

+ bilde av vår alles Kjell Inge Røkke.... :ler:

Riktignok vil jeg gjerne bli rik og sette penger i aksjer og investeringer + kjøpe meg en knæsj bil. Men jeg går ikke helt av banen heller :lol:

Også er jeg Skiensjente da. Og trives i Telemark. Men det KAN hende vi må flytte tilbake til Oslo. Og har bodd både i Oslo og Berrrrrgen tidligere. Jeg kan kalle meg en "Norgesborger" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo

Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede.

hmmm... hvorfor foreslår de aldri Bergen eller Trondheim eller no'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det sto at jeg burde bo på vestlandet. Der har jeg aldri vært da. Sikkert fint der. Men jeg som akkuratt har flyttet til Oslo da :)

Var sikker på at jeg skulle få Oslo jeg, men da er jeg sikkert ikke en typisk Oslo-jente da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Vestlandet på meg også. Passer fint det, jeg er født på sunnmøre, og føler meg som sunnmørsjente. Jeg bor i Bergen. Vestlandet er det nå uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vestlandet

Gratulerer, du er vestlending. Du vet å sette pris på penger, olje, sild og turister. På Veslandet finnes alt dette, (selv om mesteparten allerede er kjøpt opp av andre vestlendinger), i tillegg til fjorder og fjell. :roll:

Bor i Oslo IRL. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

:o Jeg har sjelen til en VESTLENDING! :o

*Øver meg på dialekten.*

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag

Du er nok trønder. Folkelig, småfull og ganske høyrøstet. Folk utenfra synes du er vulgær og harry, og derfor liker du ikke folk utenfra. Trøndelag er plassen for deg.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo

Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede.

Oslojente jeg ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestlandet

Gratulerer, du er vestlending. Du vet å sette pris på penger, olje, sild og turister. På Veslandet finnes alt dette, (selv om mesteparten allerede er kjøpt opp av andre vestlendinger), i tillegg til fjorder og fjell.

Bor også i Oslo. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nordlending. Furet, værbitt og antakelig svært fiskeinteressert. Du har en folkelig humor, og skratter ofte høyt mens du slår deg på låret. Dersom du har sansen for rorbuer og grisehistorier, er Nord-Norge stedet for deg.

Kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen, men... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vestlandet

Gratulerer, du er vestlending. Du vet å sette pris på penger, olje, sild og turister. På Veslandet finnes alt dette, (selv om mesteparten allerede er kjøpt opp av andre vestlendinger), i tillegg til fjorder og fjell.

Det passet jo midt i blinken det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

SØRLANDET! :D

Liker meg best med tang og tare mellom tærne! Bor jo nesten på sørlandet.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Bør bo i Oslo.

Bor ikke så langt unna men vil egentlig bare komme meg hjem til Rogaland jeg da...

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-Norge

Du er nordlending. Furet, værbitt og antakelig svært fiskeinteressert. Du har en folkelig humor, og skratter ofte høyt mens du slår deg på låret. Dersom du har sansen for rorbuer og grisehistorier, er Nord-Norge stedet for deg.  

hehe....dette stemmer vel sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...