Gå til innhold

Oppvarming

Ian

Anbefalte innlegg

Oppvarmingen er det mest, 'scuse my french, drittkjipe delen med hele treninga. På "kampsporten" går det greit, for der er det ofte variert og moro.

I begynnelsen da jeg først begynte på studio ble jeg oppfordret til å varme opp i 15-20 minutter, nå er jeg nede i 5 min. Der jeg trente før kunne jeg hvertfall bruke en sekk å bokse på, der jeg er nå er det bare sykler og tredemøller. Kan ikke løpe spesielt mye da jeg har schlatters. Noen som har en oppfordring til en oppvarmingsmetode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Jeg hater oppvarming tilsvarende intenst. Jeg løste problemet med ekstremt motiverende musikk i ørene :) Nå vet jeg ikke helt hva som gjør schlatters verre (jeg kan veldig lite om skader), men å hoppe tau er god oppvarming til variasjon. Om du blir verre av å hoppe er det selvsagt en veldig dårlig idé :) Hvis du ikke er usikker på maskuliniteten din kan du jo se om du finner en step og herje litt rundt på den, det varmer godt opp, og fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Styrketrening.

Jeg ror i 2-5 minutt for å få opp sirkulasjonen litt. Så varmer jeg opp på de første øvelsene jeg tar.

Har tilgode å få strekk, men merker av og til når jeg er kald at det er lett å skade seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...