Gå til innhold

en gange for alle

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

nå har v i kommet så langt at gutten ønsker at jeg skal få hans sperm i munnen mens han kommer, jeg har alltid sett på dette som litt ekkelt ettersopm hver gang han får det lukter det ganske så ille.. hvorfor det egentlig???

men dere som har fått det i munnen hvordan smaker det? er det verdt å rpøve svelge fopr eksempel? synes det høres guffent ut jeg.. men det er jo ikke noe tvang fra hans side heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sug og slikk alt du vil - og svelg hvis du vil. Det skader ikke prøve, men hvis du ikke har lyst til å fortsette, så ikke gjør det. Det er jenter som gjør det og liker det, de som gjør det og ikke liker det (det er dumt av dem), og de som ikke gjør det fordi de ikke liker det.

Det viktigste er at du ikke gjør noe som du ikke vil. Men å teste ut, skal man bare gjøre - hvis man har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, minner meg om en sex og singelliv episode hvor mannen Samantha holdt på med hadde en merkelig smakende sæd... Så hun prøvde endel metoder og forsjellige ting ( som nor grønt sjøgressgreier han måtte drikke) for å få den til å smake bedre men nei... SÅ hun gav han ett ultimatum om å smake sin egen sæd, om den smakte ok så var det greit for henne, hun skulle fortsette... Å hoy, for ett ansiktsuttrykk han hadde.... :hoho:

Ok, fra spøk til alvor.

For min egen del syntes jeg det smaker og er litt ekkelt å svelge... Har ingenting i mot å gå ned for han, men svelgingen har jeg mer problemer med... Lar han komme på andre plasser.. magen min el lignende.

Dette er vel en sånn "prøve å se" greier, om du syntes det er ok, så greit om ikke så har du i allefall prøvd det og begge vet at dette var ikke noe særlig.

At det lukter vondt KAN ha noe med hva han spiser å gjøre.... men ellers vet jeg lite om det egentlig... :ler:

Om du ikke syntes det er altfor ekkelt så prøv , så vet du hvertfall om dette blir en gjenganger på soverrommet eller ikke.... :)

Lykke til da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har svelgt EN gang i mitt liv, og holdt på å brekke meg... Vet ikke hvorfor, men jeg gjør det ikke igjen! Prøv, men liker du det ikke, kan du jo bare la være!

Gjør meg ingenting å gå ned på gutta, men idet han kommer løfter jeg bare hodet litt så det ikke treffer munnen.. Om han treffer i ansiktet gjør det ikke noe! Det er jo bare å tørke bort:)

Lykke til, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...