prinsesså Skrevet 17. februar 2003 #1 Del Skrevet 17. februar 2003 Som ny her, tenkte eg eg sko hiva meg på dagbogå og Eg kan vel sei litt om meg fysste, e 19 år, student fra Stavanger. Leve her foreløbigt singel men eg leide for hara live 8) Vel i dag, ting eg sko ha jort men eg ikkje fekk jort: jobba m særemne, tatt ein telefon og begynna å trena, men d har eg jo sakt nå i laaange tiår. ting eg har fått jort så eg ikkje tenkte eg sko jør, sova lenge, å dotte over disse siene, rydda romme ting eg har fått jort så eg tenkte eg sko jør, Nei d vakje mye D heila begynnte vel m at eg tenkte eg sko finna meiningå m live, men an rolla onna sengå, å når eg såg kor mye hybelkanina så va der så va d bare fram å rydda *stolte* når eg va endeli ferdige m d, så hadde an jømt seg ein aen plass..! KOR E DU MEINIGÅ M LIVE?!? EG LEIDE ITTE DG.....!!!! Eg sov lenge i dag, for eg hadde fri, d va deiligt, å så siden eg e lade, så istede for å jør særoppgaven så datt eg på disse siene, fant ud eg sko engasjera mg... nok bare ein domme gronn for å utsetta oppgaven.. men her e eg å e komt for å ble Dagens kloge?? or, ikkje ta sorgane på forskudd :D HA EIN FORTREFFELIGE DAG 8) å bare sleng inn ein hilsen Klemma prinsesså :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsesså Skrevet 18. februar 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 18. februar 2003 :cry: :x Så va nokk ein dag gått.....! Denne vakje så oppmuntranes.... Eg sko egenti vert på skolen i dag, men eg orka ikkje. rett og slett at d e så sårli miljø i klassen. Eg vakje klar over at folk konne bagsnakka så ekstremt mye. Eg e møkkleie av å hørra på, har sakt i fra at de bør sei d t de så d jelle. Men nogen av de klare å bagsnakka folk udenfor klassen og. Eg fårstår ikkje gleden av d Så d endte m at eg sov lenge. Har vert nedfor og deppa i heila dag. Egentli bare sotte jemma, å ikkje jort noge... :o Har fått jobba m særemne då :D Eg e vel bare drittlei alt...! Mase jemma, ufatteli møye å jør på skolen..! å så sko eg ønska eg va trøtte. Mas,mas go atter mas..! Heila live e noge mas..! Nei eg får slutta å sutra, å føla mg drid å liden... Får helle prøva å sova...! Go natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 19. februar 2003 #3 Del Skrevet 19. februar 2003 Hei Prinsesså Kjempekoselig å se at du skriver på dialekt. Du skjønner jeg kommer fra Stavanger selv jeg. Eller rettere sagt Hundvåg. Fortsett med dette du, dagboka bestemmer du over selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. februar 2003 #4 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg synes også at det er trivelig at du skiver dialekt ...Lett å forstå stavangerdialekten .. Bor her jeg også ...men holder meg til bokmålen da ...*ler*... Du er tøff som sier fra om hva du mener om baksnakking . Baksnakking er noe dritt og kan ødelegge så mye Hehe du er ikke alene om å slite med hybelkaniner ......synes støvsugeren er fin jeg til å ta de med Koselig å lese dagboken din :D ..har tenkt på å lage dagbok jeg også ..men jeg skriver så mye her fra før at jeg venter litt med det tror jeg ... Håper du kommer deg på skolen i morgen da ..og at du får en bedre dag :-) *Klemmer fra virgo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsesså Skrevet 20. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 20. februar 2003 J fekk bare lyst t å skriga ud litt Bra d e nogen så syns d e koseligt m dialekt Men eg e enige i de mer seriøse innleggå, men eg gidde ikkje diskutera d KOOOS kom innom Allti snax d:) HahAHa eg slo bror min i hengemann nå nettop 8) Eg sitte å vente på at nogen kompisa ska komma :kgsmil: m ska diskutera fest i helgå jippi jippi jippi tiå går så tregt......! Ja, eg va på skolen i dag! Eg gidde ikkje å la bagsnakkingå ødelega heilt karakterane...! Så eg kom mg opp. D va greit, ingen så snakka drit :brunette: På fredag komme ein kamerat fra militere jem *glede mg* Snart helg å greier! GOOOO HELG for nå ringte d på! Ha ei super helg klem lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. februar 2003 #6 Del Skrevet 20. februar 2003 hehe så far humør du har i dag da ...det er bra :D Håper dere finner på noe spennende til helgen da ...lykket til med planleggingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsesså Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 21. februar 2003 Eg ska fortella dg noge virgo Eg elskre farga , neida, men kos du ga mg ein liden hilsen Eg har ein tro på at du bler glaarara(??) (gladere)(??) komplisert ord det der.. vertfall gladare av mer farger. Farger sprer glede latter og Nå sitte eg her igjen, sko egentli ha lakt meg, , men den gang ei. Dagen i dag... Jau, planlegging jekk d ikkje mye i tar d i mårå 8) . eg fekk sitt torsdagsklubben eg må le av de tullingane ( på ein goe å positive måde). Rart d dr, kossen humøre går fra å ver :veldigsur: :x :cry: t kanongla, vertfall :D 8) :kgsmil: :brunette: :smile: :enig_animasjon: :blunke: Eg tror at de vil helst m ska ver blie her, for eg drar i en konkulosjon om at dår e mest blie ansikter :D overdreven brug av fargår kankje?!? D e gått å ha besøg av vennår, dagane bler lettare då, d e dår ingen tvil om. Spisjelt nå når eg sitte m håve neri særemne (Jepp, e så flinke :D ) Eg fekk beskjed av mamsen alt eg må jør i helgå... :evil: :x D e HELG!. Men akk nei, fårkje fri fra klesvasken den gang ei. Nogen ting får en aldri fri fra . Tenk om du konne sakt, nei denne helgå, så lage eg ikkje mad, eg ska ha fri.... D går jo, men, d ekje d samma. Elle ha fri fra å rydda i 3 mndr. D hadde vert deiligt.. :D . D va ein gang eg hadde hatt fest, dår va bomba, å eg ringte t vaskefirma, om de konne vaska, eg trodde vel, på en søndag, i et privathus . D fårkje ble så gale denne helgå, når d ska festast (har jo vokst litt opp ) I mårå e d skole igjen , pes. stress. Men så slutte eg kvart over 10 . DEILIGT. Ka e pointe m kvid farge når d nesten ikkje vises?!? Kvid e ien farge uden pigmentår. Nogen seie det ikkje e farge, og nogen seie det e farge uden pigmenter. Trenge ikkje å ble forvirra av mindre . Ein lerår seie d, ein aen seie d. Eg går sista åre på tegning, form & Farge. Derfor eg vett sånn tull . E vel derfor eg begynte der, for eg va så gla i fargar. Å lera å teina, men det jore eg ikkje! . Alt går ikkje så ein hadde planlagt, eg tenkte eg sko ver den 1 på mars. Den planen jekk jo rett i dass, hadde planlagt alt eg sko sei å greier. Så va d dagens kloge or:) STEM PÅ PRINSESSÅ SOM PRESIDENT setta ner målå i live kankje!???? Men lese du dette på kvelsti, ha ein fantastisk quell,sova gått, lese du d på dagti, kos dg resten av dagen, å neste uga.. Bokker å neier for meg, prøve å hoppa i sengå CIAO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. februar 2003 #8 Del Skrevet 21. februar 2003 hehe må le...du skriver så trivelig ..:-) Ha en fin helg prinsesså :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 ok, så skriver jeg ikke i farger, men je skriver fordi om jeg. og jeg kan jo skrive på dialekt, mænn d blir så tonngt å skrivø å jaffal å lese d..hehe!! så æ tror æ hållår mæ t bogmål.. sånn går det når sørlendinger skal skrive dialekt. menjeg kan jo ta jærdialekten..hehe!! for det er nemlig der jeg bor. så det var jo koselig å se noen andre fra rogaland her!! jeg er glad jeg ikke går på skolen lengre!! så jeg syntes du er god jeg! som kombinerer skole,jobb og i tillegg holder hybelkaniner som husdyr men jeg må legge meg nå. er supertrøtt. ville bare slenge inn en liten hilsen i natten... godnatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå