Gå til innhold

Mine rare tanker og ellers aent pjatt :)

prinsesså

Anbefalte innlegg

Som ny her, tenkte eg eg sko hiva meg på dagbogå og :)

Eg kan vel sei litt om meg fysste, e 19 år, student fra Stavanger. Leve her foreløbigt singel men eg leide for hara live 8)

Vel i dag, ting eg sko ha jort men eg ikkje fekk jort: jobba m særemne, tatt ein telefon og begynna å trena, men d har eg jo sakt nå i laaange tiår.

ting eg har fått jort så eg ikkje tenkte eg sko jør, sova lenge, å dotte over disse siene, rydda romme

ting eg har fått jort så eg tenkte eg sko jør, Nei d vakje mye :wink:

D heila begynnte vel m at eg tenkte eg sko finna meiningå m live, men an rolla onna sengå, å når eg såg kor mye hybelkanina så va der så va d bare fram å rydda *stolte* :sjarmor: når eg va endeli ferdige m d, så hadde an jømt seg ein aen plass..! KOR E DU MEINIGÅ M LIVE?!? EG LEIDE ITTE DG.....!!!!

Eg sov lenge i dag, for eg hadde fri, d va deiligt, å så siden eg e lade, så istede for å jør særoppgaven så datt eg på disse siene, fant ud eg sko engasjera mg... nok bare ein domme gronn for å utsetta oppgaven.. men her e eg å e komt for å ble :kul:

Dagens kloge?? or, ikkje ta sorgane på forskudd :D

HA EIN FORTREFFELIGE DAG 8) å bare sleng inn ein hilsen :)

Klemma prinsesså :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:cry: :x

Så va nokk ein dag gått.....! Denne vakje så oppmuntranes....

Eg sko egenti vert på skolen i dag, men eg orka ikkje. rett og slett at d e så sårli miljø i klassen. Eg vakje klar over at folk konne bagsnakka så ekstremt mye. Eg e møkkleie av å hørra på, har sakt i fra at de bør sei d t de så d jelle. Men nogen av de klare å bagsnakka folk udenfor klassen og. Eg fårstår ikkje gleden av d :roll::roll::roll:

Så d endte m at eg sov lenge. Har vert nedfor og deppa i heila dag. Egentli bare sotte jemma, å ikkje jort noge... :o

Har fått jobba m særemne då :D

Eg e vel bare drittlei alt...! Mase jemma, ufatteli møye å jør på skolen..! :roll::sur:

å så sko eg ønska eg va trøtte. Mas,mas go atter mas..! Heila live e noge mas..! :sur:

Nei eg får slutta å sutra, å føla mg drid å liden... Får helle prøva å sova...!

Go natt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Prinsesså :)

Kjempekoselig å se at du skriver på dialekt. Du skjønner jeg kommer fra Stavanger selv jeg. Eller rettere sagt Hundvåg.

Fortsett med dette du, dagboka bestemmer du over selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at det er trivelig at du skiver dialekt ...Lett å forstå stavangerdialekten .. :wink: Bor her jeg også ...men holder meg til bokmålen da ...*ler*...

Du er tøff som sier fra om hva du mener om baksnakking . Baksnakking er noe dritt og kan ødelegge så mye :(

Hehe du er ikke alene om å slite med hybelkaniner ......synes støvsugeren er fin jeg til å ta de med :ler:

Koselig å lese dagboken din :D ..har tenkt på å lage dagbok jeg også ..men jeg skriver så mye her fra før at jeg venter litt med det tror jeg ... :wink:

Håper du kommer deg på skolen i morgen da ..og at du får en bedre dag :-)

*Klemmer fra virgo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J

fekk bare lyst t å skriga ud litt :kul:

Bra d e nogen så syns d e koseligt m dialekt :P Men eg e enige i de mer seriøse innleggå, men eg gidde ikkje diskutera d :wink:

KOOOS kom innom :briller: Allti snax d:)

HahAHa eg slo bror min i hengemann nå nettop 8) Eg sitte å vente på at nogen kompisa ska komma :kgsmil: m ska diskutera fest i helgå :hoppe: jippi jippi jippi :)

tiå går så tregt......!

Ja, eg va på skolen i dag! Eg gidde ikkje å la bagsnakkingå ødelega heilt karakterane...! Så eg kom mg opp. D va greit, ingen så snakka drit :brunette:

På fredag komme ein kamerat fra militere jem *glede mg* :enig:

Snart helg å greier!

GOOOO HELG for nå ringte d på!

Ha ei super helg:)

klem lille meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så far humør du har i dag da ...det er bra :D Håper dere finner på noe spennende til helgen da ...lykket til med planleggingen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg ska fortella dg noge virgo :briller: Eg elskre farga :Hehe:, neida, men kos du ga mg ein liden hilsen :) Eg har ein tro på at du bler glaarara(??) (gladere)(??) komplisert ord det der.. vertfall gladare av mer farger. Farger sprer glede :hoho: latter og :)

Nå sitte eg her igjen, sko egentli ha lakt meg, :Gjesp: , men den gang ei. Dagen i dag... Jau, planlegging jekk d ikkje mye i :roll: tar d i mårå 8) . eg fekk sitt torsdagsklubben :kul::hoho::hoho: eg må le av de tullingane :hoho: ( på ein goe å positive måde).

Rart d dr, kossen humøre går fra å ver :roll::( :veldigsur: :sur::grine: :x :cry: :forvirra:

t kanongla, vertfall :ler: :D :) 8) :P:erter::enig::ler2::ler: :kgsmil: :brunette: :smile: :enig_animasjon: :kul: :blunke:

Eg tror at de vil helst m ska ver blie her, for eg drar i en konkulosjon om at dår e mest blie ansikter :D

overdreven brug av fargår kankje?!? D e gått å ha besøg av vennår, dagane bler lettare då, d e dår ingen tvil om. Spisjelt nå når eg sitte m håve neri særemne (Jepp, e så flinke :D ) Eg fekk beskjed av mamsen alt eg må jør i helgå... :evil: :kjempesinna::sinna: :x D e HELG!. Men akk nei, fårkje fri fra klesvasken den gang ei. Nogen ting får en aldri fri fra :roll: . Tenk om du konne sakt, nei denne helgå, så lage eg ikkje mad, eg ska ha fri.... D går jo, men, d ekje d samma. Elle ha fri fra å rydda i 3 mndr. D hadde vert deiligt.. :D .

D va ein gang eg hadde hatt fest, dår va bomba, å eg ringte t vaskefirma, om de konne vaska, eg trodde vel, på en søndag, i et privathus :hoho: . D fårkje ble så gale denne helgå, når d ska festast :) (har jo vokst litt opp :wink: )

I mårå e d skole igjen :roll: , pes. stress. Men så slutte eg kvart over 10 :hoppe: . DEILIGT. Ka e pointe m kvid farge når d nesten ikkje vises?!? Kvid e ien farge uden pigmentår. Nogen seie det ikkje e farge, og nogen seie det e farge uden pigmenter. Trenge ikkje å ble forvirra av mindre :forvirra: . Ein lerår seie d, ein aen seie d. Eg går sista åre på tegning, form & Farge. Derfor eg vett sånn tull :ler: . E vel derfor eg begynte der, for eg va så gla i fargar. Å lera å teina, men det jore eg ikkje! :roll:.

Alt går ikkje så ein hadde planlagt, eg tenkte eg sko ver den 1 på mars. Den planen jekk jo rett i dass, hadde planlagt alt eg sko sei å greier. :kul:

Så va d dagens kloge or:)

STEM PÅ PRINSESSÅ SOM PRESIDENT :hoho:

setta ner målå i live kankje!????

Men lese du dette på kvelsti, ha ein fantastisk quell,sova gått, lese du d på dagti, kos dg resten av dagen, å neste uga.. :)

Bokker å neier for meg, prøve å hoppa i sengå :Gjesp:

:vinke: CIAO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest sunshine-t

ok, så skriver jeg ikke i farger, men je skriver fordi om jeg. og jeg kan jo skrive på dialekt, mænn d blir så tonngt å skrivø å jaffal å lese d..hehe!! så æ tror æ hållår mæ t bogmål..:)

sånn går det når sørlendinger skal skrive dialekt. menjeg kan jo ta jærdialekten..hehe!! for det er nemlig der jeg bor. så det var jo koselig å se noen andre fra rogaland her!!

jeg er glad jeg ikke går på skolen lengre!! så jeg syntes du er god jeg! som kombinerer skole,jobb og i tillegg holder hybelkaniner som husdyr :ler:

men jeg må legge meg nå. er supertrøtt. ville bare slenge inn en liten hilsen i natten...

godnatt!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...