Gå til innhold

Valentinesgave til mannen


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å gi sambo en liten ting på valentines, men jeg er tom for ideer.

Hva gir dere andre? (dere som ikke gir trenger naturligvis ikke skrive det ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dallandra

Ja nei jeg pleier ikke å gi noe jeg altså :tunge1:

Skal spørre mannen jeg hva han ville satt pris på når han kommer inn igjen etter :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også lyst til å gjøre. Har pleid å lage en god 3 -retters middag som min gave, men lurer på om jeg skal finne på noe annet i år, eller i tillegg. Synes det er vanskelig å finne på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Ferdig kaffe på morgenen, et hjerte i hvilken som helst form, f.eks. klippet ut i papp.

God vin.

Evt noe i de mer lettkledde baner på kvelden.

Enkel mann jeg har gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn romatisk kopp, bare server den med varm sjokolade i eller noe :)

Jeg gav det til kjæresten min, og det var romantisk leeeenge etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt sånt sjokoladekort med bilde av meg innrammet i hjerte på framsiden.... :sjenert:

Har egentlig ikke noe stort behov for å markere valentines så voldsomt, men, siden vi fortsatt bor i hvert vårt land, så syns jeg det er greit. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Gjest little me

Hei,

Jeg er fan av gaver hvor man kan gjøre noe sammen, elelr som viser at man virkelig har tenkt på den som skal få gaven...

Eksempler kan være:

1. Overraske med flere retters middag (som foreslått tidligere), husk at hans favoritt skal stå på menyen

2. Bestill kinobilletter til en film du vet HAN har lyst å se

3. Fyll badekaret med skum, server han champis og jordbær evt øl og peanøtter, og tilby og vaske hele han

4. Lag til "hjemmespa", kjøp en god massasje olje til han og gi ham full kroppsmassasje

5. Still i drakten til hans favoritt lag (fotball, hockey eller hva det måtte være) og få tak i to billetter til neste kamp

6. Finn den ene tingen du vet han ønsker seg... eller noe han mangler som han fortjener (jeg kjøpte hansker her om dagen, siden han rett og slett ikke hadde ordentlige hansker).

7. Fotobutikkene på nett er overfylt av kjempe søte ting, hvor man kan velge alt mulig rart med sitt eget bilde (baggasjelappen er min favoritt for min sambo reiser mye).

8. Kondomeriet o.l butikker har mye morsomt. Her kan man finne ting som er alt fra komisk til kjempe sexy avhengig av person og tid. Her kan man få seg en god latter eller en fantastisk romantisk resultat.

Konklusjonen blir vel å tenke godt igjennom hva han liker og hva han bruker tid på... Kanskje noe du ikke er fan av selv, men som han hadde elsket...

Valentines er til for å pleie forholdet! Jeg mener man ikke skal trenge en spesiell dag for dette, men det er en utrolig god grunn til å vise litt ekstra oppmerksomhet og sette av tid til hverandre!!!

Little me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir et kort:) Gjerne hjemmelaget, der jeg forteller han hvor mye han betyr for meg. Også en god middag på kvelden:) Det holder med en liten oppmerksomhet på valentine synes jeg. Bare en sånn"jeg er glad for at du er her med meg ting" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han musikkint. er det mange fine musikk t-shirts på nettet:) Som ikke alle andre har.

Eller hva med et abn. på et blad? Min samboer er i allefall i personen som blir overlykkelig over smykker gang etter gang, det er liksom nok med det ene han fikk først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er ikke valentinsdag så viktig, men det er i hvert fall ikke en dag jeg satser på fysiske gaver - det er mer pleie og andre ting en får.

Kanskje investere i noe nytt for soverommet - undertøy, leker, massasje, osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir et kort:) Gjerne hjemmelaget, der jeg forteller han hvor mye han betyr for meg. Også en god middag på kvelden:) Det holder med en liten oppmerksomhet på valentine synes jeg. Bare en sånn"jeg er glad for at du er her med meg ting" :rødme:

Det er vel noe slikt jeg har tenkt til å gjøre, lage et kort og en skikkelig god middag til han kommer hjem fra jobb! Også får man ta det derfra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 11 måneder senere...

kjæresten min får et kort og en liten søt bamse som holder enten 1) et hjerte 2) en ramme som jeg skal sette bilde av enten bare meg eller oss to sammen i.. og så får han en liten "ekstrapresang" om kvelden, hehe.. ;)

Det kan være koselig for han å ha med seg når han reiser opp igjen i militæret :) Heldig for meg at han har perm den uken valentinsdagen er :) hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg støtter fullt og helt Steak and Blowjobdagen langt mer enn valentinesday. Selv om begge kan bli klissete (...) så blir sistnevnte litt _for_ klissete! Hm, når jeg tenker etter så er det vel egentlig Steak and BJdag både titt og ofte også.. Men jeg lurer på om kanskje typen forventer noe på VD, i og med jeg fikk så innmari bra gave av han på den dagen i fjor.. hmm. Får følge litt med på denne og se om det dukker opp noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...