Gå til innhold

Impala's nye dager


Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere bor i et skikkelig snøhøl!

Her er det bare litt slush ute. Hadde mest lyst til å snu og kjøre nordover igjen i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme alene, og jeg koser meg :)

Har i løpet av dagen vasket to maskiner med klær, en med kopper, måkt MASSE snø, handlet, gjort rent og akkurat nå driver jeg og baker boller og kanelboller. De står til etterheving nå, så da skal de stekes om ikke så lenge. Skal også lage brownies. I morgen skal jeg bake brød, og kanskje lage muffins. Kjekt å ha litt småtteri i fryseren :)

Også håper jeg at jeg får oppdatert meg litt mer på KG i løpet av helgen også da :)

Du har holdt programmet ditt, skjønner jeg :)

Koselig å treffe deg igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bor i et skikkelig snøhøl!

Her er det bare litt slush ute. Hadde mest lyst til å snu og kjøre nordover igjen i dag. :ler:

:ler:

Du har holdt programmet ditt, skjønner jeg :)

Koselig å treffe deg igjen :klemmer:

:Nikke:

Koselg å treffe deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna ganske tidlig idag også, men det er greit det så lenge jeg slipper å bli vekt om natta.

Har endelig fått opp varmen her inne også, og satt en brøddeig. Naboen driver å måker med trraktoren her ute, og når han er ferdig skal jeg ut å ta det han ikke når tak i. Det har heldigvis sluttet å snø, og jeg tipper det har kommet ca 40 cm siste to døgn. Nå begynner det å være nok snø syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måkte snø i 1 time, da var jeg temmelig sliten gitt. Jaggu er det tungt. Er mer igjen, men det får mannen ta. Er mye som kan taes med snøfreseren da.

Nå kommer de hjem snart, så da blir jeg nok ikke å se mer her inne idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna ganske tidlig idag også, men det er greit det så lenge jeg slipper å bli vekt om natta.

Har endelig fått opp varmen her inne også, og satt en brøddeig. Naboen driver å måker med trraktoren her ute, og når han er ferdig skal jeg ut å ta det han ikke når tak i. Det har heldigvis sluttet å snø, og jeg tipper det har kommet ca 40 cm siste to døgn. Nå begynner det å være nok snø syns jeg.

Jeg begynner også å tro at det er nok snø nå, har vel kommet like mye her som hos deg!

Er bare effektiv fordi jeg er hjemme alene :ler:

Håper du har slappet av litt også ;)

Måkte snø i 1 time, da var jeg temmelig sliten gitt. Jaggu er det tungt. Er mer igjen, men det får mannen ta. Er mye som kan taes med snøfreseren da.

Nå kommer de hjem snart, så da blir jeg nok ikke å se mer her inne idag.

Husmorferien er over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hei vennen! Håper det er veldig bra med dere! Stor klem. :klemmer:

Vi har det kjempefin. Tavelt og hektisk, men vi koser oss masse :)

:vinke:

Heisann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...