Gå til innhold

Impala's nye dager


Impala

Anbefalte innlegg

Tid til en :kaffekopp: ?

Jeg driver å vasker kjøkkenskap. Det tar jo mange dager i mitt tempo. Men det blir bra. Kastet masse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tid til en :kaffekopp: ?

Jeg driver å vasker kjøkkenskap. Det tar jo mange dager i mitt tempo. Men det blir bra. Kastet masse. :)

Skulle vasket masse jeg også. Men siden vi ikke skal være hjemme i jula, så tror jeg mye blir utsatt til våren gitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye snø det har kommet da. Var ganske glatt på enkelte veien på vei til jobb idag ja. Men så lenge man kjører etter forholdene, så er det jo som regel ikke noe problem.

Var på helsestasjonen med snuppa i går, på 15 måneders kontroll. Lille jenta mi veien 9580 gram, og er 76 cm lang. Ikke så stor, men veldig blid og fornøyd for tida :)

Også sover hun greit om natta også, så vi klager ikke.

Nattesøvn er viktig!

Skulle vasket masse jeg også. Men siden vi ikke skal være hjemme i jula, så tror jeg mye blir utsatt til våren gitt :sjenert:

Skal være hjemme, men gidder ikke vaske så mye likevel - stua er nyoppusset og kjøkkenskapene vasker jeg utenpå ;)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk når jeg ikke har tid til å være her :)

Snuppa er syk igjen, så jeg var hjemme med henne i går. Idag er det mannen min som er hjemme. Tror det er bivirkning av MMR-vaksinen, for det passer med tidspunktet. Hun har hatt ganske høy feber ett par dager, nesten 40 i går kveld. Og i natt har hun vært veldig urolig. Roet seg når hun fikk stikkpille nr. 2. Hadde vist ikke noe feber nå, men er slapp og ville ikke ha noe mat. Håper hun kvikner til utover dagen.

Har ganske fullt opp på jobb nå før jul, så som også sagt tidligere. Det blir lite tid til å være på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa var syk tom onsdag i forrige uke. Etter det har jeg vært hjemme.

Var hos legen idag og fikk konstatert bihulebetennelse. Har fått heftig pencillinkur, 8 tabletter daglig, og sykemelding tom onsdag.

Er slapp og sliten, så det er deilig at jeg får være hjemme noen dager til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har akkurat farga håret, og ble godt fornøyd :smilorange:

Klipte meg på lørdag, så nå måtte jeg bare farge det :ler:

Så bra!

Slitsomt med så mye sykdom før jul, håper dere er ferdige for denne gangen nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Slitsomt med så mye sykdom før jul, håper dere er ferdige for denne gangen nå :klemmer:

Tja, det vil nå vise seg :forvirret:

god bedring :klemmer:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...