Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kommet deg på jobb? :kose:

Skrevet
God morgen!

:kaffekopp:

God morgen :)

Hvordan er formen i dag? :klem:

Ganske bra.

Har du kommet deg på jobb? :kose:

Å jada, hadde vært lenge på jobb da jeg.

Innom med en :klem:

Håper du har det bra.

Har det fint jeg :)

Slenger meg på :klemmer: bølgen. :)

så koselig av dere :klemmer:

Skrevet

Er på jobb, og formen er sitgende. Fremdeles antydning til whiskeystemme, men det kommer seg :)

Blir ikke tid til å være her idag heller :tristbla:

Og i ettermiddag reiser jeg på jobbreise, og er ikke tilbake før i morgen kveld.

Skrevet

Da er jeg tilbake fra jobbreise, men tid til å være her har jeg desverre ikke nå heller. Alt for mye å gjøre på jobb. Men det kommer vel roligere tider etterhvert.

Skrevet

Bare innom for å si at nå går snuppa :hoppe:

Vi drev og diskuterte i går når vi kan si at hun går, og i går kveld så gikk hun masse på eget initiativ, så da tror jeg vi sier at hun går. Så da klarte hun det dagen før hun ble 15 måneder :)

Gud så gøy det er :hoppe:

Har desverre ikke tid til å være noe særlig her inne idag heller :sjenert:

Skrevet

Har fått oppdatert meg i endel blogger idag da, men ikke sikkert jeg har lagt igjen spor overalt altså :sjenert:

Nå skal jeg straks dra på hotellet jeg skal bo på i natt, og skifte, før jeg skal tilbake på kontoret for vorspiel før julebordet i kveld. Tror det blir artig jeg :)

Skrevet

Var ett trivelig julebord, med veldig god mat. Men som vanlig så er vorspiel morsommere enn selve festen. Var litt lite kjentfolk syns jeg, og da blir man jo sittende å prate med de samme hele tiden. Jeg dro forholdsvis tidlig også, for hadde litt vi skulle få gjort i går før vi fikk besøk kl 13.

Idag er det skikkelig julesteming ute, for det har kommet snø i natt. Mannen er ute og måker, og snuppa sover. Skal finne frem og få pyntet litt til advent etterhvert. Også mulig vi skal en tur på plantasjen.

Skrevet

Hjelp, det er desember allerede :sjokk:

Hvor har dette året blitt av sier jeg bare. Og det er vel ingen grunn til at de siste ukene før jul skal gå noe særlig saktere heller :sukk:

Vel, vel. Får prøve å rekke så mye som mulig på jobb. Privat har jeg kontroll, tror jeg iallefall :fnise:

Men mye tid til KG tror jeg det blir dårlig med....

Skrevet

Så gøy med Snuppa! :hoppe:

Der var den fine juleavatren din også. :)

Skrevet

Så fin og julepyntet du er :)

Hjelp, det er desember allerede :sjokk:

Hvor har dette året blitt av sier jeg bare. Og det er vel ingen grunn til at de siste ukene før jul skal gå noe særlig saktere heller :sukk:

Vel, vel. Får prøve å rekke så mye som mulig på jobb. Privat har jeg kontroll, tror jeg iallefall :fnise:

Men mye tid til KG tror jeg det blir dårlig med....

Ser ut som det er dårlig med KG-tid for de fleste av oss om dagen!

Skrevet
Så gøy med Snuppa! :hoppe:

Der var den fine juleavatren din også. :)

Må jo pynte seg til jul :)

Så fin og julepyntet du er :)

Ser ut som det er dårlig med KG-tid for de fleste av oss om dagen!

Godt at det er flere som har lite KG-tid da.

Skrevet

Så mye snø det har kommet da. Var ganske glatt på enkelte veien på vei til jobb idag ja. Men så lenge man kjører etter forholdene, så er det jo som regel ikke noe problem.

Var på helsestasjonen med snuppa i går, på 15 måneders kontroll. Lille jenta mi veien 9580 gram, og er 76 cm lang. Ikke så stor, men veldig blid og fornøyd for tida :)

Også sover hun greit om natta også, så vi klager ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...