Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt en koselig helg med trivelig besøk :)

Men jeg har blitt skikkelig forkjøla, og er hjemme fra jobb idag. Var inne på tanken om å prøve å dra på jobb, men har sovet 4 timer i strekk på sofaen, så det var nok riktig å bli hjemme. Er tett i nesa og grumsete i halsen også. Spørs om jeg klarer å bli frisk til i morgen, men jeg håper det, for det er så mye å gjøre på jobb nå :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:troest:
God bedring :troest:
God bedring!

Takk for det alle tre :klem:

Er fremdeles hjemme og syk. Er veldig tett i nesa, eller det mer riktige er vel bihulene (har ikke vondt da), og hoster fælt. Bør bli frisk til i morgen, slik at jeg har litt mulighet for kontortid før jeg skal to dager på kurs.

Endret av Impala
Skrevet

Da er jeg på jobb igjen. Er ikke 100% frisk, men fungerer ok.

Snuppa har blitt ett skikkelig soverdyr. I går hadde hun sover 4 t og 15 min i ett strekk, og dagen før litt over 3 timer. I tillegg så sover hun faktisk fra 19-07 om natta, så nå skjønner vi ingen ting :klø:

Kanskje hun skal ta igjen for all den tid hun har sovet for lite :ler:

I morgen og fredag er jeg på kurs, så da komme jeg ikke innom her.

Skrevet

Sånn var det med Smulen vår også. :)

Han sov nesten ikke noenting før han var godt over året, men så var det plutselig over fire timer i strekk ute i vogna. Det var høst og mørkt der han lå ute på terrassen, og vi kunne ikke se ham nesten. :ler:

Skrevet
Det var skikkelig soving ja!! :overrasket:

Ja, gjett da :ler:

Sånn var det med Smulen vår også. :)

Han sov nesten ikke noenting før han var godt over året, men så var det plutselig over fire timer i strekk ute i vogna. Det var høst og mørkt der han lå ute på terrassen, og vi kunne ikke se ham nesten. :ler:

Så bra at det har vært flere da :)

God helg, Impala :klemmer:

Takk det samme :)

Skrevet

Bare innom en snartur.

Har vært to ok kurs. Litt kjedelig til tider, men samtidig så er det jo viktig.

Jeg er fremdeles snufsete og tett + at halsen heller ikke er helt bra. Men jeg fungerer nå greit. Snuppa har også snufset og hostet, men det har ikke vært noe problem. Og nå har mannen også begynt igjen. Kommer til å bare gå i rundgang mellom oss dette :ler:

I morgen er planen å få handlet de fleste av de resterende julegavene.

Skrevet

Håper dere har en fin søndag. :klemmer:

Skrevet
:klemmer:

Takk søta :klem:

Håper dere har en fin søndag. :klemmer:

Den har vært fin ja :)

Skrevet

Vi går nå og hangler fremdeles her, men vi er da oppegående :ler:

Jeg kjenner at det snurper seg sammen i halsen, og jeg har skikkelig whiskeystemme. Krysser alt jeg har for at jeg kommer meg på jobb i morgen!

I går fikk vi handlet masse julegaver, primert på mannens side. På ettermiddag/kveld var mannen skikkelig slapp, så jeg måtte spise middag alene. Idag har vi vært på julemarked. Var mye fint, men kjøpte ikke noe, bortsett fra kaffe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...