Impala Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #221 Del Skrevet 14. februar 2007 Stille og rolig her i kveld skjønner jeg Da går jeg heller og tar med en også skal jeg se Farmen, og kanskje lese litt til en forandring. I morgen kl 08:30 skal jeg til legen, da er det første ordinære svangerskapskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. februar 2007 #222 Del Skrevet 14. februar 2007 Så spennende Impala! Ønsker deg lykke til i morgen på svangerskapskontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. februar 2007 #223 Del Skrevet 14. februar 2007 Hjemme alene, og det på Valentine og greier Nei, det går bra det Mannen måtte på besøk til en kollega som ble lagt inn på sykehus i går med noe ryggproblemer. Han skulle vist opereres på fredag, også hadde han ingenting der, så vi har kjøpt undertøy, tannkrem og tannbørste til ham. Mer synd på han som ligger der alene mens familien er ett stykke unna. ← Så snille dere er som hjelper en stakkar som trenger det! Stille og rolig her i kveld skjønner jeg Da går jeg heller og tar med en også skal jeg se Farmen, og kanskje lese litt til en forandring. I morgen kl 08:30 skal jeg til legen, da er det første ordinære svangerskapskontroll ← Så spennende med svangerskapskontroll. Kanskje du får høre hjertelyden? Eller er det litt tidlig tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. februar 2007 #224 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei hei Næh, så spennende med svangerskapskontroll da :hoppe: Snille dere er som har kjøpt ting til kollegaen til mannen din. Det må være trist å ligge på sykehus med familien langt unna... Snille dere :) Har lagt deg inn på msn nå stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. februar 2007 #225 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvis du sender meg pm så kan jeg legge deg til på msn også! Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. februar 2007 #226 Del Skrevet 14. februar 2007 Gratulerer med 12 uker!!!! :hoppe: Og masse lykke til å kontroll!!! Jeg tror ikke du får høre -lyd før neste kontroll men det får du nok vite i morra!!! Gleder meg til å høre hvordan kontrollen går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 #227 Del Skrevet 15. februar 2007 lykke til på svangerskapskontroll i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. februar 2007 #228 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #229 Del Skrevet 15. februar 2007 Så spennende Impala! Ønsker deg lykke til i morgen på svangerskapskontrollen. ← Takk Så snille dere er som hjelper en stakkar som trenger det! Så spennende med svangerskapskontroll. Kanskje du får høre hjertelyden? Eller er det litt tidlig tro? :klø: ← Hei hei Næh, så spennende med svangerskapskontroll da :hoppe: Snille dere er som har kjøpt ting til kollegaen til mannen din. Det må være trist å ligge på sykehus med familien langt unna... Snille dere :) Har lagt deg inn på msn nå stor ← Da får vi prøve å få tatt en prat snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #230 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvis du sender meg pm så kan jeg legge deg til på msn også! Lykke til i morgen! ← PM kommer Gratulerer med 12 uker!!!! :hoppe: Og masse lykke til å kontroll!!! Jeg tror ikke du får høre -lyd før neste kontroll men det får du nok vite i morra!!! Gleder meg til å høre hvordan kontrollen går. ← Det gikk bra lykke til på svangerskapskontroll i dag!! ← Takk Hvordan gikk det i dag? ← Bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #231 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har sett hjertet slå, beina og en arm som rørte på seg idag :hoppe: Det ble en litt lengre legetur enn planlagt, men det gikk da bra til slutt. Var først hos legen i 30 min. Så blodprøver ++ Også ville han ta celleprøve, og det var da det "gikk galt". Jeg blødde ganske mye, og ble kjempefortvila, for legen sa også at det var koagulert blod. Men han ringte og jeg fikk komme på UL med en gang på sykehuset. Ringte mannen min og var selvfølgelig kjempefortvila, men han prøvde som den snille han er å roe meg ned. Så da var det å dra til sykehuset da, og sitte der og vente i nesten en time. Mannen min kom også. Var kjempenervøs når undersøkelsen begynte, men gikk ikke lang tid før hun viste meg ett bankende hjerte Mannen min så det også, og han sa etterpå at han var skikkelig rørt. Å herregud så glad jeg ble, og er enda. Jeg går bare rundt her og gliser Men for en dustelege Var en ny lege denne gangen også, for han greier fra sist hadde ett halvt års permisjon. Skal ikke tilbake til ham ialleflal!! Det var nok han som gjorde noe feil under GU'en tenker jeg, for gynekologen sa at alt så helt fint ut både med meg og barnet (og det var bare ett) Tror ikke jeg får gjort så mye på jobb idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. februar 2007 #232 Del Skrevet 15. februar 2007 Hørte du hjertelyden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #233 Del Skrevet 15. februar 2007 Hørte du hjertelyden? ← Nei, men jeg så jo at det slo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. februar 2007 #234 Del Skrevet 15. februar 2007 Tok du ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 #235 Del Skrevet 15. februar 2007 æsj - det er så mange dusteleger men så flott at du fikk se et bankende hjerte og at alt er bra du får bare ha en smiledag på jobb, da! jeg pleier å si det noen ganger; jeg er her bare for å spre glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2007 #236 Del Skrevet 15. februar 2007 Det var litt mer drama enn man ønsker seg... Men godt dere fikk sett med en gang at alt var som det skulle. Ville nok også satset på annen lege neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. februar 2007 #237 Del Skrevet 15. februar 2007 Så fint at en dårlig dag ble så bra Deilig å vite at alt er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #238 Del Skrevet 15. februar 2007 Tok du ultralyd? ← Ja æsj - det er så mange dusteleger men så flott at du fikk se et bankende hjerte og at alt er bra du får bare ha en smiledag på jobb, da! jeg pleier å si det noen ganger; jeg er her bare for å spre glede ← Ja, jeg er bare glad for at alt er bra jeg Det var litt mer drama enn man ønsker seg... Men godt dere fikk sett med en gang at alt var som det skulle. Ville nok også satset på annen lege neste gang... ← Liker ikke så mye drama nei Men det gikk da bra Så fint at en dårlig dag ble så bra Deilig å vite at alt er i orden. ← Det er deilig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 15. februar 2007 #239 Del Skrevet 15. februar 2007 Så godtå å høre at alt var bra!!! Jeg blødde også etter GU. Legene (ja det var flere) mente det ikke var så unormalt for i den perioden du er nå skjer det veldig mye hormonelt og man er ekstra skjør og lettblødelig der. Men uansett er det fantastisk godt å få vite at alt er bra!!! Ønsker deg fortsatt en strålende torsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. februar 2007 #240 Del Skrevet 15. februar 2007 Så ikke at du hadde skrevet jeg. Så kjedelig at du ble så redd, men så bra at du ble undersøkt skikkelig! for det bankende hjertet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå