Jerle Skrevet 13. juni 2007 #1421 Del Skrevet 13. juni 2007 Siden jeg hadde veldig høyt blodtrykk fra ca uke 30 selv, så kjente jeg at jeg var rimelig "nervøs" når jeg leste meg nedover her. Supert at blodtrykket er bra. Unner deg å ha det like bra resten av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2007 #1422 Del Skrevet 13. juni 2007 *stalker Jerle! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #1423 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei hei vennen så bra nyheter dette var da :juhu: Da er det bare å slappe av Håper du får en strålende dag stor Takk for det Så godt å lese snuppa! Deilig å være i så god form som du er! Ja, det er greit det så flott at alt gikk bra hos legen! Ja :juhu: Gleder meg med deg over at det gikk så bra hos legen Takk for det Så fint at det gikk bra hos legen! Takk for det Så fint at du slapp sykemelding da. Og nå blir det heldigvis litt kjørligere også Ja, det er godt å sove om natta nå ja! Siden jeg hadde veldig høyt blodtrykk fra ca uke 30 selv, så kjente jeg at jeg var rimelig "nervøs" når jeg leste meg nedover her. Supert at blodtrykket er bra. Unner deg å ha det like bra resten av svangerskapet! Blodtrykket mitt er faktisk høyere nå når jeg er gravid enn det var før jeg ble gravid, men det virker ikke som det betyr noe, så lenge det ikke stiger. *stalker Jerle! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #1424 Del Skrevet 14. juni 2007 I går etter jobb var jeg helt skutt. Hadde litt vondt i magen også, så det var nok det som tappet meg for krefter. Orka ingenting Håper jeg er mer pigg etter jobb idag, for det er ikke noe gøy når man har det sånn. Våknet med ett brak kl 04:30 idag da, av ett skikkelig tordensmell. Kom ett par smell til etterpå, men da var det allerede på vei bort, og det begynte å regne. Og det gjorde ikke akkurat noe, er jo veeeldig tørt ute nå. Sov dårlig i natt også. Tok lang tid før jeg sovna (pga magen) også var jeg oppe på do en 3-4 ganger. Tror ikke det var babisen sin skyld, for han lå jo helt øverst i magen, og det var faktisk litt mengder hver gang også :klø: Får håpe det var en engangs hendelse. Nå skal jeg ta en liten runde her på morgenen før jeg begynner å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. juni 2007 #1425 Del Skrevet 14. juni 2007 God morgen Du må nok regne med å bli sliten av mindre nå fremover. Kroppen krever sitt av "rugekassa" og det er ikke bestandig det blir igjen noe til oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. juni 2007 #1426 Del Skrevet 14. juni 2007 Så godt å høre at alt var i orden med blodtrykket :juhu:. Kanskje du har hatt litt vann i kroppen som du ikke har merka og det er det som kom ut i natt? Jeg har begynt å slite med skikkelig press på blæra (selvfølgelig Trollet sin feil det også ) på dagtid. Spesielt når jeg står/går. Merker du noe til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #1427 Del Skrevet 14. juni 2007 God morgen Du må nok regne med å bli sliten av mindre nå fremover. Kroppen krever sitt av "rugekassa" og det er ikke bestandig det blir igjen noe til oss... Nei, jeg er forberedt på å bli fortere sliten, men det etterhvert hadde jeg håper på da. Skal jo bare jobb ei 4 uker til etter denne, så slitenheten kan godt vente til etter det Så godt å høre at alt var i orden med blodtrykket :juhu:. Kanskje du har hatt litt vann i kroppen som du ikke har merka og det er det som kom ut i natt? Jeg har begynt å slite med skikkelig press på blæra (selvfølgelig Trollet sin feil det også ) på dagtid. Spesielt når jeg står/går. Merker du noe til det? Meget mulig at jeg har hatt noe vann i kroppen ja, men har i såfall ikke merket noe til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. juni 2007 #1428 Del Skrevet 14. juni 2007 Meget mulig at jeg har hatt noe vann i kroppen ja, men har i såfall ikke merket noe til det. Du har sikkert tissa det ut nå . Jeg brukte å ha sånn før mensen, merka ikke at jeg hadde vann i kroppen bortsett fra vekta. Men jeg merka det godt når det kom ut igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #1429 Del Skrevet 14. juni 2007 Du har sikkert tissa det ut nå . Jeg brukte å ha sånn før mensen, merka ikke at jeg hadde vann i kroppen bortsett fra vekta. Men jeg merka det godt når det kom ut igjen . Ellers så kom jeg på at jeg spiste litt vannmelon på kvelden, det kan jo ha vært det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. juni 2007 #1430 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har merka de siste dagene at kroppen min samla seg opp en del vann når det var så varmt, for driver å blir kvitt det igjen nå Ha en fin dag - håper formen blir litt bedre idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #1431 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har merka de siste dagene at kroppen min samla seg opp en del vann når det var så varmt, for driver å blir kvitt det igjen nå Ha en fin dag - håper formen blir litt bedre idag Godt det ikke er bare meg da Formen er bra nå, det var etter jobb jeg var så sliten, så vi får se hvordan det blir idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #1432 Del Skrevet 14. juni 2007 Da er det lunsj. Er kjempesulten, faktisk! Tror egentlig ikke jeg spiser noe særlig mer enn før jeg ble gravid for tia jeg. Var en periode i starten jeg spiste veldig ofte, og ble veldig fort sulten igjen, men nå er det som normalt. Regner med at kroppen sier ifra hvis den trenger mer mat enn det jeg allerede spsier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. juni 2007 #1433 Del Skrevet 14. juni 2007 Blodtrykket mitt er faktisk høyere nå når jeg er gravid enn det var før jeg ble gravid, men det virker ikke som det betyr noe, så lenge det ikke stiger. Nei det gjør ikke det. Litt høyt bt gjør ikke så mye, det er når undertrykket går over 100 de begynner å klø seg litt i hodet. Var litt annerledes for meg for jeg gikk fra 79/115 til 145/105 på 2 uker. Altså fra litt lavt til skyhøyt. Det er overgangen som betyr noe. Så hvis man ligger litt høyt når man blir gravid er overgangen mindre for kroppen, hvis man stiger litt. Håper du får noen flotte uker i slutten av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 14. juni 2007 #1434 Del Skrevet 14. juni 2007 God lunsj:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. juni 2007 #1435 Del Skrevet 14. juni 2007 Regn og torden Har ikke kommet så mye som en dråpe her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. juni 2007 #1436 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei hei vennen Ja, kroppen din gir deg nok beskjed hvis du trenger mere mat ja Begynner tempraturen ute å bli litt bedre å leve med da?? Ha en flott kveld, og hils stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1437 Del Skrevet 15. juni 2007 Nei det gjør ikke det. Litt høyt bt gjør ikke så mye, det er når undertrykket går over 100 de begynner å klø seg litt i hodet. Var litt annerledes for meg for jeg gikk fra 79/115 til 145/105 på 2 uker. Altså fra litt lavt til skyhøyt. Det er overgangen som betyr noe. Så hvis man ligger litt høyt når man blir gravid er overgangen mindre for kroppen, hvis man stiger litt. Håper du får noen flotte uker i slutten av svangerskapet! Takk for det Jerle God lunsj:) Takk for det Regn og torden Har ikke kommet så mye som en dråpe her... Nei, det var nok lokalt. Regna litt på jobben også utpå ettermiddagen, men det var nok også lokalt. Hei hei vennen Ja, kroppen din gir deg nok beskjed hvis du trenger mere mat ja Begynner tempraturen ute å bli litt bedre å leve med da?? Ha en flott kveld, og hils stor Ja, nå er det levelig på soverommet oppe igjen Men jeg håper jo det blir en fin sommer likevel, er jo bare å flytte nedover i huset for å får sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1438 Del Skrevet 15. juni 2007 I går etter jobb var jeg i helt fin form, så da var det nok det lille magevondtet forrige dagen som gjorde at jeg var sliten og slapp Fikk gjort reint huser i går, og etterpå var jeg ganske sliten. Ikke sikkert jeg kommer til å orke alt det etterhvert, men det får vi ta som det kommer Spiste årets første norske jordbær i går også De kunne vært søtere, men det er vel ikke lenge til de blir det. Godt var det uansett. Idag har jeg planer om å reise tidligere fra jobb. Og da skal jeg ihvertfall innom Babyshop og hente bilsetet vi bestilte i slutten av mars. De hadde jo tilbud da, men de hadde ikke den fargen vi ville ha, så de måtte bestille. Og det har tatt litt tid kan man si. Men vi trenger det jo ikke enda på ett par måneder, så det har ikke akurat vært noen krise. Får se hva jeg gjør ellers, mulig jeg drar på shopping en liten tur, eller på Plantasjen og kjøper mer stauder og planter. Ett par av de vi kjøpte sist har nok avgått ved døden, så de trivdes ikke. Eller så ble det for varmt for dem, hva vet vel jeg. Kan ikke skryte på meg alt for grønne fingre nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. juni 2007 #1439 Del Skrevet 15. juni 2007 Grønne fingre kan ikke jeg skryte på meg heller. Har faktisk ikke en eneste plante igjen i huset jeg. Har ikke planer om å skaffe meg heller Deilig med kortere dag på jobben da! Særlig på en fredag. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1440 Del Skrevet 15. juni 2007 Grønne fingre kan ikke jeg skryte på meg heller. Har faktisk ikke en eneste plante igjen i huset jeg. Har ikke planer om å skaffe meg heller Deilig med kortere dag på jobben da! Særlig på en fredag. Ha en fin helg! Har jo fleksitid, så jeg styrer stort sett dagene mine selv. Har nesten blitt en vane å jobbe kortere på fredager, og det er veldig deilig Ha en fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå