Gjest Dallandra Skrevet 21. mai 2007 #1201 Del Skrevet 21. mai 2007 Det var nok derfor ja Annie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mai 2007 #1202 Del Skrevet 21. mai 2007 Der kom fint magebilde ja!!! Du får være forsiktig når du kommer i A/C med forkjølelsen din!!! KOS DEG MASSE PÅ TUR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mai 2007 #1203 Del Skrevet 21. mai 2007 Sense & sensebility? OPPLYS MEG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mai 2007 #1204 Del Skrevet 21. mai 2007 Er vi hos Impala nå ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 21. mai 2007 #1205 Del Skrevet 21. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. mai 2007 #1206 Del Skrevet 21. mai 2007 Sense & sensebility? OPPLYS MEG... Sense & sensebility/ Fornuft og følelser -også en Jane Austen-roman. Filmatisert midt på 90-tallet med bl.a. Emma Thompson, Kate Winslet og Hugh Grant -bør sees Er vi hos Impala nå ja.... Du kaller deg da Kuppmaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #1207 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har sett "stolthet og fordom" 30 ganger tror jeg . Har den også på dvd, og så har jeg lest boka 40 ganger kanskje . Kanskje jeg må dra den fram en dag og se den igjen. (og jeg er herved avslørt som en håpløs romantiker....... ) Den er utrolig romantisk da :hjerterrundt: Jeg fikk heller ikke sett noe bilde Anyway - skulle bare stikke innom deg og ønske deg god tur, håper du får det kjempefint Tror de bildegreiene blir ordnet etterhvert Har PMet med Mette, og det var noe med foruminnstillingene. Hun skulle se på det og fikse sånn at alle kunne se bilder. God morgen forresten Impala! Kanskje du burde ta en tur til legen i dag om du sliter med bihuler. Du kan få en "#¤"¤ flytur om noe er tett nemlig.. Tror ikke det sitter i bihulene enda iallefall, og nå er det uansett for sent jeg fikk sett bildet - fiiiine magen straks ferie nå? Ferie fra i morgen Åh, så fin mage da! *gleder meg* Søren jeg vil også se badet ditt.. Sender deg en pm med msn adressen min nå jeg. Var sikker på at du hadde den.. Ha en fin dag vennen! Men jeg har da msn-adressen din jeg. Vi pratet jo til og med litt når vi utvekslet, har du glemt det Når var det du skulle reise? *Noe misunnelig* Blir deilig å komme seg bort når man føler seg litt klein da *Gleder meg og venter spent på mail i ettermiddag* Reiser i morgen Har sendt deg e-post Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #1208 Del Skrevet 21. mai 2007 Fin mage BBC-serien? Trodde du hadde fått streng beskjed om å kjøpe den for lengst? Oppdaget forleden at det finnes BBC-serie av Sense & sensebility også -den ligger på dvd hjemme i stua nå... I tilfelle jeg glemmer det senere i dag -god tur, Impala! Kos deg masse Den serien har jeg ikke kjøpt. Må kanskje gjøre det også da Takk for ønsker om god tur BBC serien ja. Har ikke fått kjøpt den enda.... og nå kom den på TV. Sikkert fordi de har lest her inne at jeg ville se den... Heldig du da Der kom fint magebilde ja!!! Du får være forsiktig når du kommer i A/C med forkjølelsen din!!! KOS DEG MASSE PÅ TUR!!! Skal passe meg for A/C'en ja Sense & sensebility? OPPLYS MEG... Er vi hos Impala nå ja.... Gjør det noe da Sense & sensebility/ Fornuft og følelser -også en Jane Austen-roman. Filmatisert midt på 90-tallet med bl.a. Emma Thompson, Kate Winslet og Hugh Grant -bør sees Du kaller deg da Kuppmaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #1209 Del Skrevet 21. mai 2007 Da har jeg fått gjort unna det jeg hadde tenkt på jobb idag, kommet meg hjem og spist middag og nesten pakket ferdig Må opp grytidlig i morgen (kl 03), men det er jo ikke noe vits i å legge seg noe tidligere, for det blir sikkert dårlig med søvn uansett Har sjekket været på reisemålet, og det ser ut som det kan bli litt ymse. Er vist endel regnbyger i området, men temperaturen ligger på 25 grader og over, så da får vi tro det blir endel sol også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. mai 2007 #1210 Del Skrevet 21. mai 2007 Takk for mail. Synes magen så veldig fin ut. Er vel akkurat passe til å være 26 uker Gleder meg til jeg også kan få sånn mage. Kos deg masse i ferien, og kom hjem med brun og fin mage også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #1211 Del Skrevet 21. mai 2007 Takk for mail. Synes magen så veldig fin ut. Er vel akkurat passe til å være 26 uker Gleder meg til jeg også kan få sånn mage. Kos deg masse i ferien, og kom hjem med brun og fin mage også Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #1212 Del Skrevet 21. mai 2007 Da håper jeg at jeg har fått besøkt de fleste Ikke så greit når jeg bare får opp første siden med mine innlegg Skal gå og ta meg en dusj nå, og shave leggene, det trengs Også kanskje lakkere tåneglene etterpå Ser dere i neste uke en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. mai 2007 #1213 Del Skrevet 21. mai 2007 Nå driver vi og skriver annenhver gang Så bra at du fremdeles kan lakke tåneglene selv. Eller er det mannen som må til pers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. mai 2007 #1214 Del Skrevet 21. mai 2007 Goood tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mai 2007 #1215 Del Skrevet 21. mai 2007 Er ikke Kuppmaker for ingenting nei! GOD TUR I MORRA IMPALA!! Ta masse bilder. Vil se!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mai 2007 #1216 Del Skrevet 21. mai 2007 Da håper jeg at jeg har fått besøkt de fleste Ikke så greit når jeg bare får opp første siden med mine innlegg Skal gå og ta meg en dusj nå, og shave leggene, det trengs Også kanskje lakkere tåneglene etterpå Ser dere i neste uke en gang Jeg får heller ikke opp noe annet enn første siden med mine innlegg.... :klø: Nyt og stell føttene mens du kan selv!!!! Og ikke minst: GOOOOOOOOOOD TUUUUR! og kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 21. mai 2007 #1217 Del Skrevet 21. mai 2007 GOD TUR!!! FRA ALLE 3 I ISS HEIMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 21. mai 2007 #1218 Del Skrevet 21. mai 2007 God tur vennen! Kos dere masse. Nyt solen, maten og hverandre! Gleder meg til du er hjemme igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. mai 2007 #1219 Del Skrevet 21. mai 2007 Ha en fantastisk tur vennen min, kos dere suuupermasse nedi varmen Send meg en sms da Lover å holde deg oppdatert her inne Kjempestor godtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2007 #1220 Del Skrevet 22. mai 2007 God tur Og magen så forresten litt større ut når jeg fikk opp et større bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå