Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Potter

Innom med en tirsdags- :klem:

(nå måtte jeg virkelig tenke meg om for å finne ut hvilken dag det er. Jeg har hatt fri så mange dager at det går helt i surr for meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg :hoppe: for den gravide!! 13 uker, fatter ikke hvor tiden har blitt av.

Det lurer jeg på også :ler:

Gratulerer med 13 uker og hvis jeg ikke tar helt feil overgangen til 2.trimester  :sjarmor:.

Har du fått mage? :klø:

:klem:

Fant ett sted at man er i 2. trimester etter 12 fullgåtte uker (altså fra 12+0), og legen min sa også at jeg var i 2. trimester når jeg var der. Men jeg vet ikke helt jeg. I såfall er jo du også i 2 trimester :)

Har fått litt mage ja, men tror ikke noen legger merke til det enda, men merker godt at buksene mine har blitt litt mindre :ler:

Det er så fint å lese at du er 2. trimester og at alt er bra :klem:

:)

Hei hei! Hvordan er det med deg i dag? :klem:

Bra bra her vettu :)

Innom med en tirsdags- :klem:

(nå måtte jeg virkelig tenke meg om for å finne ut hvilken dag det er. Jeg har hatt fri så mange dager at det går helt i surr for meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jobben idag har jeg :fryser: som bare det. Fyrer for harde livet i ovnen nå og sitter med tjukk genser, så det begynner da å hjelpe. Sikkert fordi temperaturen ute har sunket endel.

Var på spinning i dag tidlig også. Tror aldri det har vært så lite folk der. Er vel fordi det er vinterferie. Men deilig var det nå uansett.

Nå er mannen ute i garasjen og driver med noe greie, så da har jeg litt tid til å være her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det alltid så stille her inne når jeg er her??

Er alle på vinterferie kanskje?

Skal lage meg en smoothie eller en mangolassie nå, får se hva jeg har mest lyst på når jeg kommer ned på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Er det stille hos dere også?

trodde bare det var dagboka mi som sto stille, jeg... Følte med som frøken venneløs  :grine:

Ja jeg også :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
NÅ er jeg her... Men ingen andre... :grine: Jerle er på ferie og nesten ingen som kommer innom oss heller.... *WRÆÆÆL*

:ler:

Men nå er ikke du her :grine:

kjempestille her om dagen...  :sjenert:  kjedelig  :sur:

vel - da får vi heller jobbe litt, ja  :ler:

Ja, det er litt kjedelig.

Tihi, det er vel det andre driver med :)  Ha en fin dag :klem:

Hva, må jeg virkelig jobbe :ler:

Det er stille på jobben også, men da kan jeg jo heller henge her 

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...