Gå til innhold

Impala's nye dager


Impala

Anbefalte innlegg

:fy_fy: Der tar du nok feil!!! Er nok ikke buksene som har blitt mindre nei!! :ler:  :klem:

Hva! Mener du å si at det er jeg som vokser :overrasket:

:ler:

:smile:

:)

Så stille det er over alt.. Måtte innom for å se hvordan det er med deg og magen din jeg nå!  :klem:

Står bare bra til med både meg og magen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare innom og sjekke hvordan det går med Holly Hobbie og den pågående fødselen :)

Har fått UL time også, 30. mars :hoppe:

Passer fint at vi har vært der før påske, for da kan vi vise bilder til familiene våre :)

Var flink og var på spinning før jobb idag også. Bøir sikkert trøtt i kveld, men det er absolutt verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg gå og finne fram litt varme klær som jeg skal ha med meg i helgen.

Tror ikke jeg kommer innom her før til uka da, kanskje på søndag, men det forutsetter at vi er hjemme ganske tidlig, og det vet jeg jo ikke enda.

Må vel ta med telemarkskia også, også får jeg se hvor mye jeg tør å stå. Blir jo seseongens første tur i såfall :sjenert:

Går vel bra så lenge jeg tar det med ro.

Blir deilig å komme seg vekk en helg også, vi er ganske flinke til å bare sitte hjemme og glane på tv i helgene må jeg si.

Ha en strålende helg alle som er innom her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30.mars går det fort til da!!! :hoppe: Vil dere vite kjønn eller???

Koselig at du har turt ( :ler: ) å beøke dagobka mi. Du virker som ei veldig hyggelig dame ;)

Kos dere på hyttetur! *misunnelig*

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30.mars går det fort til da!!! :hoppe: Vil dere vite kjønn eller???

Koselig at du har turt ( :ler: ) å beøke dagobka mi. Du virker som ei veldig hyggelig dame ;)

Kos dere på hyttetur! *misunnelig*

:vinke:

Nei, vi skal faktisk ikke vite kjønn. Vil at det skal være en overraskelse :)

Ja, jeg tror da selv at jeg er ganske snill og grei, men det er det vel heller andre som bør uttale seg om ;)

Gleder meg faktisk til hytteturen nå, selv om det ble litt bråbestemt idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Innom med en fredags- :klem:

Hyttetur og ski høres herlig ut. Mulig vi skal finne frem skiene i helga også.

Ha en fin helg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at du er over 13 uker allerede. Gurimalla som tida flyr! :overrasket: Det gleder meg at det går så bra med deg. Og du er kjempesprek som kommer deg på trening!

Håper du får en kjempefin helg på hytta. Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei :)

Åååå så koseli med hyttetur da :hoppe: Håper du koser deg supermasse :)

Jeg tror aldri jeg klarer dy meg for nyskjerrigheten min å ikke vite kjønn når jeg blir gravid :ler: dere er flinke :)

Ha en strålende helg.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også veldig usikre på om vi ville vite kjønn. Men så fikk hun heller ikke sett det selv om hun antydet gutt så er vi veldig innstilt på jente også. Veldig spennende å ikke vite også ja!!! :Nikke:

Men det er helt utrolig som folk maser om det der med kjønn og hvis du sier at du ikke vet skal folk gjerne ha en grunn for at du ikke vet.... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kos deg på hyttetur :)

:klem:

Takk :)

Innom med en fredags- :klem:

Hyttetur og ski høres herlig ut. Mulig vi skal finne frem skiene i helga også.

Ha en fin helg vennen!

Ja, det var deilig :)

Kos dere på hyttetur vennen! :klem:

Takk for det :)

Tenk at du er over 13 uker allerede. Gurimalla som tida flyr!  :overrasket:  Det gleder meg at det går så bra med deg. Og du er kjempesprek som kommer deg på trening!

Håper du får en kjempefin helg på hytta. Stor  :klem:

Ja tiden går plutselig veldig fort syns jeg :ler:

Håper du koser deg på hyttetur!

:klem:

Ja, det gjorde jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Åååå så koseli med hyttetur da :hoppe: Håper du koser deg supermasse :)

Jeg tror aldri jeg klarer dy meg for nyskjerrigheten min å ikke vite kjønn når jeg blir gravid  :ler:  dere er flinke :)

Ha en strålende helg.

stor :klem:

Hei vennen :)

Nå er jeg veldig nysgjerrig jeg også da, men mannen min vil ikke vite, og det er ikke så viktig for meg heller. Så da velger vi å ikke vite det :)

Vi var også veldig usikre på om vi ville vite kjønn. Men så fikk hun heller ikke sett det selv om hun antydet gutt så er vi veldig innstilt på jente også. Veldig spennende å ikke vite også ja!!! :Nikke:

Men det er helt utrolig som folk maser om det der med kjønn og hvis du sier at du ikke vet skal folk gjerne ha en grunn for at du ikke vet.... :klaske:

Det er liksom opplest og vedtatt at idag skal man vite kjønnet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...