Pi@ Skrevet 19. februar 2007 #321 Del Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer med 13 uker og hvis jeg ikke tar helt feil overgangen til 2.trimester . Har du fått mage? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. februar 2007 #322 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er så fint å lese at du er 2. trimester og at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. februar 2007 #323 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei hei! Hvordan er det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. februar 2007 #324 Del Skrevet 20. februar 2007 Innom med en tirsdags- (nå måtte jeg virkelig tenke meg om for å finne ut hvilken dag det er. Jeg har hatt fri så mange dager at det går helt i surr for meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #325 Del Skrevet 20. februar 2007 Da må jeg for den gravide!! 13 uker, fatter ikke hvor tiden har blitt av. ← Det lurer jeg på også Gratulerer med 13 uker og hvis jeg ikke tar helt feil overgangen til 2.trimester . Har du fått mage? :klø: ← Fant ett sted at man er i 2. trimester etter 12 fullgåtte uker (altså fra 12+0), og legen min sa også at jeg var i 2. trimester når jeg var der. Men jeg vet ikke helt jeg. I såfall er jo du også i 2 trimester Har fått litt mage ja, men tror ikke noen legger merke til det enda, men merker godt at buksene mine har blitt litt mindre Det er så fint å lese at du er 2. trimester og at alt er bra ← Hei hei! Hvordan er det med deg i dag? ← Bra bra her vettu Innom med en tirsdags- (nå måtte jeg virkelig tenke meg om for å finne ut hvilken dag det er. Jeg har hatt fri så mange dager at det går helt i surr for meg...) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #326 Del Skrevet 20. februar 2007 Etter jobben idag har jeg som bare det. Fyrer for harde livet i ovnen nå og sitter med tjukk genser, så det begynner da å hjelpe. Sikkert fordi temperaturen ute har sunket endel. Var på spinning i dag tidlig også. Tror aldri det har vært så lite folk der. Er vel fordi det er vinterferie. Men deilig var det nå uansett. Nå er mannen ute i garasjen og driver med noe greie, så da har jeg litt tid til å være her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #327 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvorfor er det alltid så stille her inne når jeg er her?? Er alle på vinterferie kanskje? Skal lage meg en smoothie eller en mangolassie nå, får se hva jeg har mest lyst på når jeg kommer ned på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. februar 2007 #328 Del Skrevet 20. februar 2007 Har vært veeeeldig stille på kg den siste tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #329 Del Skrevet 21. februar 2007 Har vært veeeeldig stille på kg den siste tiden ← Ja, jeg har merket det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 21. februar 2007 #330 Del Skrevet 21. februar 2007 Hm... Er det stille hos dere også? trodde bare det var dagboka mi som sto stille, jeg... Følte med som frøken venneløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #331 Del Skrevet 21. februar 2007 Hm... Er det stille hos dere også? trodde bare det var dagboka mi som sto stille, jeg... Følte med som frøken venneløs ← Ja jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #332 Del Skrevet 21. februar 2007 Nå: Jobbe og være effektiv resten av dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. februar 2007 #333 Del Skrevet 21. februar 2007 NÅ er jeg her... Men ingen andre... Jerle er på ferie og nesten ingen som kommer innom oss heller.... *WRÆÆÆL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. februar 2007 #334 Del Skrevet 21. februar 2007 kjempestille her om dagen... kjedelig vel - da får vi heller jobbe litt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. februar 2007 #335 Del Skrevet 21. februar 2007 Tihi, det er vel det andre driver med Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 21. februar 2007 #336 Del Skrevet 21. februar 2007 Det er stille på jobben også, men da kan jeg jo heller henge her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 21. februar 2007 #337 Del Skrevet 21. februar 2007 merker godt at buksene mine har blitt litt mindre ← Der tar du nok feil!!! Er nok ikke buksene som har blitt mindre nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 21. februar 2007 #338 Del Skrevet 21. februar 2007 :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2007 #339 Del Skrevet 21. februar 2007 Så stille det er over alt.. Måtte innom for å se hvordan det er med deg og magen din jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #340 Del Skrevet 22. februar 2007 NÅ er jeg her... Men ingen andre... Jerle er på ferie og nesten ingen som kommer innom oss heller.... *WRÆÆÆL* ← Men nå er ikke du her kjempestille her om dagen... kjedelig vel - da får vi heller jobbe litt, ja ← Ja, det er litt kjedelig. Tihi, det er vel det andre driver med Ha en fin dag ← Hva, må jeg virkelig jobbe Det er stille på jobben også, men da kan jeg jo heller henge her ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå