Impala Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #301 Del Skrevet 17. februar 2007 Da skal jeg finne meg litt mat, igjen Også tipper jeg det blir en times tid i horisontalen på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. februar 2007 #302 Del Skrevet 17. februar 2007 Høres kjent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. februar 2007 #303 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja høres kjent ut det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2007 #304 Del Skrevet 17. februar 2007 Saa fint at alt sto bra til paa UL! Det var vel for tidlig aa se kjoenn, har dere tenkt aa finne det ut paa UL? Kos deg i kveld og resten av helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. februar 2007 #305 Del Skrevet 18. februar 2007 Så flink du er som trener! Håper jeg også har disiplin nok (og ikke minst er i form) til å trene under et evt. svangerskap. Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 18. februar 2007 #306 Del Skrevet 18. februar 2007 Ha en fiiiiin fastelavenssøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 18. februar 2007 #307 Del Skrevet 18. februar 2007 hallo snuppa Er det fastelaven i dag?? Hmm.. jeg må begynne å følge litt mer med hva som skjer i verden jeg Håper du har en strålende søndag, og koser deg masse med mannen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. februar 2007 #308 Del Skrevet 18. februar 2007 så flink du er som drar på trening. jeg tror jeg har vært på trening kun én gang etter at jeg ble gravid. snakker om å være sløv... håper du har en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. februar 2007 #309 Del Skrevet 19. februar 2007 Så godt å lese at alt står bra til med deg og magen! Blir så glad av å lese her inne jeg! Ha en god natt og en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #310 Del Skrevet 19. februar 2007 Høres kjent ut! ← Ja høres kjent ut det ja! ← Godt at jeg ikke er alene Saa fint at alt sto bra til paa UL! Det var vel for tidlig aa se kjoenn, har dere tenkt aa finne det ut paa UL? Kos deg i kveld og resten av helgen! ← Ja, det var uansett for tidlig å se kjønn, men vi har bestemt oss for at vi ikke skal vite hva det er før den blir født Så flink du er som trener! Håper jeg også har disiplin nok (og ikke minst er i form) til å trene under et evt. svangerskap. Håper du får en fin søndag! ← Hvis man er vant til å trene før man blir gravid (og det er jo du), så er ikke det noe problem Jeg er også glad for at alt stod bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #311 Del Skrevet 19. februar 2007 Ha en fiiiiin fastelavenssøndag ← Takk det samme hallo snuppa Er det fastelaven i dag?? Hmm.. jeg må begynne å følge litt mer med hva som skjer i verden jeg Håper du har en strålende søndag, og koser deg masse med mannen. stor ← Hei vennen Hatt en fin søndag ja så flink du er som drar på trening. jeg tror jeg har vært på trening kun én gang etter at jeg ble gravid. snakker om å være sløv... håper du har en super søndag ← Hvis man ikke er vant med å trene før man blir gravid, så er ikke det tidspunktet for å begynne heller. Også må man gjøre det man selv føler for Så godt å lese at alt står bra til med deg og magen! Blir så glad av å lese her inne jeg! Ha en god natt og en fin uke! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #312 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvor ble gårsdagen av egentlig Mannen dro til Elverum grytidlig for å se siste fartsprøven i Rally Norway. Jeg hadde ikke så veldig lyst til å være med, så jeg ble hjemme. Fikk selvfølgelig ikke sove etter at han dro, men jeg lå og dro meg til kl 09 før jeg stod opp. Spiste forkost, også ble jeg plutselig forvandlet til den husmoren Jeg hadde både arbeidslyst og energi, så da var det jo ingen vits i å sette seg nedpå. Fikk gjort rent hele huset, vasket klær, vakset litt ekstra på kjøkkenet, ryddet masse og lagde middag til de kom tilbake fra Rallyet. Etter middag dro vi nort på kaffe og fastelavensboller, og var ikk hjemme igjen før utpå kvelden, og da var det bare å slappe av litt foran tv'n før vi fant senga. En hektsik, men absolutt effektiv dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 19. februar 2007 #313 Del Skrevet 19. februar 2007 God morgen Denne var ny og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #314 Del Skrevet 19. februar 2007 God morgen Denne var ny og fin ← Good morning Ja, jeg så at det var endel nye smilyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. februar 2007 #315 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvis man ikke er vant med å trene før man blir gravid, så er ikke det tidspunktet for å begynne heller. Også må man gjøre det man selv føler for ← ja - jeg hadde egentlig hadde kommet inn i en fin treningsrutine før jeg ble gravid, men det stedet jeg trente på var ikke veldig gravid-vennlig... så da var det lett å nedprioritere... men jeg er flink til å gå turer, da! det må jo telle litt det også ha en flott mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. februar 2007 #316 Del Skrevet 19. februar 2007 Mårnings Impala! Står det bra til med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #317 Del Skrevet 19. februar 2007 ja - jeg hadde egentlig hadde kommet inn i en fin treningsrutine før jeg ble gravid, men det stedet jeg trente på var ikke veldig gravid-vennlig... så da var det lett å nedprioritere... men jeg er flink til å gå turer, da! det må jo telle litt det også ha en flott mandag! ← Klart det teller å gå turere, er jo trim det også Det viktigste er vel at man ikke bare setter seg ned på sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #318 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Mårnings Impala! Står det bra til med ? ← God morgen Annie, alt står bare bra til med den Endret 19. februar 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #319 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Forresten så er det 13 uker idag Nå må jeg ha litt mer mat (frokost nr. 2 ), og en liten kopp kaffe. Drikke kun en halv kopp kaffe på morgenen, og det har jeg alltid gjort. Er ikke noe kaffekjærring akkurat, og det er vel like greit det nå som jeg er gravid Endret 19. februar 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. februar 2007 #320 Del Skrevet 19. februar 2007 Da må jeg for den gravide!! 13 uker, fatter ikke hvor tiden har blitt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå