Gå til innhold

hvor lenge trener du av gangen?

treningsjenta

Anbefalte innlegg

`jeg har hjemmetrening... og trener hver dag ca 20 min..man burdte jo komme et godt stykke med dette..

hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Jeg pleier å være på treningssenteret i ca en time, av og til halvannen, spørs litt hva jeg gjør. Dersom jeg bare trener kardio holder det gjerne med 40-50 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trener helsestudio, da trener jeg halvannen time to til tre ganger i uka + dans halvannen til tre timer en gang i uka foreløpig, så blir det en dag til i uka dans på ca time og ett kvarter tenker jeg nå.

går i tillegg, da føler jeg at jeg må gå raskt i minst en halvtime før det regnes som trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på senteret i ca. 1 time, både når jeg trener kondisjon og styrke. Blir litt overrasket over folk som er på ellipsemaskinen i max 10 min, for så å gå ut med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Snart medlem*

Jeg trener ca 60 minutter 3 dager i uken på treningssenter. 30 minutter kondisjon, og 30 minutter styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper, og da blir det som regel alt ifra 30-90 minutter, kommer veldig an på dagsformen. Prøver også å få trent 10-15 minutter med styrkeøvelser for mage/rygg.

Når det gjelder løping er min. 45 minutter det som er anbefalt for å få kroppen til å skille ut endorfiner som gjør at du blir i bedre humør av treningen. ;)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig.. noen ganger tar jeg bare 20 min pilates, men da sykler jeg som oftes i 30 min først. Ellers pleier jeg å trene dans og styrke.. da blir det 30-50 min dans og 30-50 min styrke, ca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På senter et sted mellom 1-2 timer, kommer ann på hva jeg trener men liker å kjøre en spinningtime for så å gjøre litt styrke,

Hjemme blir det med 60 minutter til en pilates dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

`jeg har hjemmetrening... og trener hver dag ca 20 min..man burdte jo komme et godt stykke med dette..

hva med deg?

Jeg trener med vekter 4 ganger i uka, alltid 60 minutter, og med 30-60 sekunders pauser mellom hvert sett.

Kondisjon trener jeg 3 ganger i uka, 30 minutter hver gang.

CoolDuckie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener alt fra 30 min. til 1. t. 30 min. 3-5 ganger i uken på SATS, og danser ca. 2 timer 1-2 ganger i uken (utenom by'n og fest :) ).

Endret av Netten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...