punkyB Skrevet 28. januar 2007 #1 Del Skrevet 28. januar 2007 Om vinteren trener jeg inne på Elixia - sliter veeeeeeldig med å komme meg dit i helgene så jeg trener stort sett etter jobb. Om sommeren er det deilig å ta lange sykkelturer i helgene men sliter som sagt litt mer på vinteren. Hender jeg gidder å trene litt på en ellipsemaskin jeg har hjemme - men den brukes stort sett på morgenen på ukedagene (hvis jeg bruker den .....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 28. januar 2007 #2 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg trener stort sett nesten hver eneste dag, minst 5 dager i uken. Jeg liker å begynne dagen med å trene hvis skoledagen tillater det, men hvis ikke trener jeg enten etter forelesningene eller i første fritimer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. januar 2007 #3 Del Skrevet 28. januar 2007 trener etter jobb, sånn kl seks-sju og utover, på ukedager og på formiddagen i helgene. trener ca fire-fem dager i uka, tre dager helsestudio og en dag dans, begynner med en dag dans til nå i februar. På sommern går jeg mye i tillegg, gleder meg til det. Blir noen turer nå på vintern også, men det blir litt nå og da bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg trener stort sett nesten hver eneste dag, minst 5 dager i uken. Jeg liker å begynne dagen med å trene hvis skoledagen tillater det, men hvis ikke trener jeg enten etter forelesningene eller i første fritimer. ← Er jo mye trening på deg! Varierer du intensiteten da - såfall hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 28. januar 2007 trener etter jobb, sånn kl seks-sju og utover, på ukedager og på formiddagen i helgene. trener ca fire-fem dager i uka, tre dager helsestudio og en dag dans, begynner med en dag dans til nå i februar. På sommern går jeg mye i tillegg, gleder meg til det. Blir noen turer nå på vintern også, men det blir litt nå og da bare. ← Gåturer er jo veldig bra! Er jo veldig bra med Oslo at det er mange fine turområder i kort avstand. Dessuten er det jo fint å vandre i bygatene også - enten fra kafe til kafe ller butikk til butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. januar 2007 #6 Del Skrevet 28. januar 2007 Gåturer er jo veldig bra! Er jo veldig bra med Oslo at det er mange fine turområder i kort avstand. Dessuten er det jo fint å vandre i bygatene også - enten fra kafe til kafe ller butikk til butikk ← veldig deilig og bra for kroppen, synes det er deilig å gå i noen timer, uansett om det er i marka, i koselige boligstrøk eller i bygatene med litt kafe og butikker ja.. *hihi*, men også greit å bo slik til at jeg bruker ca halvtimen å gå til byen, da blir det liksom LITT trening bare av det å gå til byen istedenfor bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 28. januar 2007 #7 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jeg pleier å angripe litt ulike muskelgrupper, i tillegg til en runde på tredemølle, ellipsemaskin, sykkel eller romaskin. F.eks trene ryggen en dag, bein en annen dag, bryst+triceps, biceps+skuldre, mulighetene er mange! Sit-ups og øvelser for rumpen går inn i nesten hver eneste økt, men det er muskler som tåler en del bank Jeg kjeder meg VELDIG lett, så en 4-splitt eller 5-splitt er ideelt, føler ikke jeg gjør det samme om igjen hele tiden selv om jeg trener mye. Jeg må skjerpe meg på kardiotreningen tho, der har jeg vært litt slapp, sikkert fordi styrketrening med halvdaff kardio gjør mye bra alene... Intervalltrening fra helvete ellerno. Endret 28. januar 2007 av Kristin_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 1. februar 2007 #8 Del Skrevet 1. februar 2007 trener 3-4 dager i uken. trener enten om morgenen, og da er jeg oppe ca 5.10 og trener 45 min, eller så trener jeg etter at barna er lagt, og da gjerne litt lengre. trener sjeldent i helgene, men da er det så mye annen fysisk aktivitet, som ikke går som trening, men man er jo aktiv.. som å gå på ski mmed barna, eller gå tur med de etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fairytale Skrevet 1. februar 2007 #9 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Tja, vet ikke om jeg kan kalle det trening, men går noen turer når jeg får tid til det. Trening blir det vel ikke, men det er godt å få rørt seg litt. Endret 1. februar 2007 av Fairytale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 1. februar 2007 #10 Del Skrevet 1. februar 2007 Nå om vinteren blir det mest treningssenter, og noen dager går jeg fra jobb (tar 45-50 minutter, en del oppoverbakker). Syns det er best å trene rett etter jobb, for det er litt ork å komme seg ut på kveldstid. I helgene trenger jeg morgen/formiddag om jeg er hjemme. På sommeren blir det mye mindre treningssenter og mye mer sykling. Sykler til og fra jobb + sykler litt turer i helgene når jeg er hjemme. Prøver nå og komme på meg treningssenteret tre dager i uken, gjerne med en hviledag i mellom. Ikke alltid det lar seg gjøre da det er mye som skjer i helgene og skal jo gjerne treffe venner og finne på ting i ukedagene også. Prøver å sette av treningstidspunkt i kalenderen og holde de hellige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 1. februar 2007 Syns det er best å trene rett etter jobb, for det er litt ork å komme seg ut på kveldstid. Enig - nytter ikke for meg å dra hjemom etter jobb for så å trene. Sikkert derfor jeg sliter litt med å trene i helgene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 3. februar 2007 #12 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg trener som regel 3-4 ganger i uka. Trener for det meste saltimer som aerobic og pilates så jeg må tilpasse meg etter når timene begynner, men når det klaffer så drar jeg rett til treningssenteret etter jobb. (i 5 tiden). For tiden så trener jeg som regel pilates mandag, dans/aerobic tirsdag, styrketrening torsdag og aerobic søndag. Trener av og til styrke etter aerobic timene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. februar 2007 #13 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg trener mandag-fredag på skolen. Mandag og tirsdag trener jeg fra 8:30-11:30, onsdag-fredag fra 12:30-15:30. Foretrekker morgentreningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 7. februar 2007 #14 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Trener 3-5 ganger i uken på Sats, som regel i 17-19 tiden. I tillegg danser jeg 1-2 ganger i uken på kveldstid. Endret 7. februar 2007 av Netten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 11. februar 2007 #15 Del Skrevet 11. februar 2007 Når som helst på døgnet og i løpet av uka, avhengig av planene ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. februar 2007 #16 Del Skrevet 11. februar 2007 Ideelt sett så svømmer jeg to ganger i uken, 50 minutter hver gang. Den ene gangen før, og den andre etter jobb. I tillegg trener jeg på helsestudio 2 ganger i uken, en dag etter jobb og en dag i helgen. Nå har jeg bodd langt fra byen en periode og da er den eneste "treningen" jeg får tur med hunden, men det til gjengjeld nesten hver dag. Jeg flytter snart og da kan jeg gå til jobb, og jeg regner med at treningsrutinen kommer på plass igjen på omtrent samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. februar 2007 #17 Del Skrevet 12. februar 2007 Trener tre dager i uka. Før trente jeg stort sett på kvelden, men etter at vi flyttet lengre unna treningssenteret, har jeg begynt å trene rett etter skolen. Trener vanligvis i 17-tiden to dager i uka, i tillegg til lørdag morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2007 #18 Del Skrevet 12. februar 2007 Prøver å trene 3 ganger i uka, men har akkurat begynt med det. Fast har vært to ganger i uka i hele vinter. Trener spinning mandag og torsdag klokka 16. Er på treningssenter her på jobb, så passer veldig bra I tillegg prøver jeg å trene onsdager i tillegg, da er det styrke som står på programmet. Går da ned når det passer, mellom 15 og 16 en gang stort sett. Vi har også hund, så prøver å få til å gå en litt lengre tur med han i løpet av helga. Men må innrømme at motivasjonen daler litt med temperaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Student85 Skrevet 12. februar 2007 #19 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg får nesten aldri tid til å trene, men har en skritt-teller og en hund med høyt mosjonsbehov så går minst 10 000 skritt om dagen, som regel en lang tur på morgenen før skolen og en liten tur om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 14. februar 2007 #20 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg trener i studio 3 ganger i uken. Tirs og tors fra kl 18, lørdag fra kl 12. Blir også en tur eller 3 på ellipsemaskinen hjemme i løpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå