Gjest sexysadie Skrevet 19. februar 2003 #21 Del Skrevet 19. februar 2003 Hadde ikke klaget hvis de hadde sendt en såkalt hitman for ta kverken på Bush nei. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 24. februar 2003 #22 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har slettet noen innlegg i denne tråden. Interne oppgjør bør taes utenfor forumet eller ikke i det hele tatt Lionda mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 24. februar 2003 #23 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg tror dere misforstår noe helt vesentlig her. Kom med en beskrivelse av HVA biologiske våpen. Det finnes faktisk våpen med egenskaper til å lamme fienden uten å skade, trodde det var en positiv ting. Til og med tåregass er jo et biovåpen. WildThing "mot de stupide kan man sloss for evig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. februar 2003 #24 Del Skrevet 24. februar 2003 det var snakk om våpen til å bedøve befolkningen. prøv å lese det som står lenger opp i tråden? da ser du forøvrig også hva jeg synes om den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå