Gå til innhold

Hotell i london


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale et billig og sentralt hotell i london med eget bad?

Vi reiser i april, og har aldri vært der før, så det er en fordel at det er lett tilgjengelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da anbefaler jeg Prince William hotel på det sterkeste!! Det ligger i Bayswater og er veldig nært undergrunnen. Så det er lett å komme seg til og fra..Rommene er billige, og de er rene og pene.. Det blir ryddet hver dag, man får rene håndklær hver dag og de vasker hver dag. Kjempekoselig personale... Jeg har også bodd på Lords hotell, men syns det ble litt for lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marble Arch Inn er veldig sentralt, og billig til å være så sentralt. Det er i gangavstand fra Oxford Street. Enkelt, rent og hyggelig.

Men er du villig til å ta t-banen, får du billigere hoteller i f.eks. Bayswater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan anbefale Henry VIII i Bayswater, ligger bare noen minutters gange fra flere T-banestasjoner. Helt greit hotell med nyoppussede bad. God frokost, oppbevaringsrom for bagasje (greit på hjemreisedagen) og basseng i kjelleren. Vi fikk en god pris via HotellConnect (£36 natten for dobbeltrom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sakl til london neste torsdag og skal ligge på royal court hotels (tror det var det det hette.) Det ligger på bayswater.. Kan skrive om jeg ville anbefalt det til deg når jeg komemr hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke opp det hotellet som et alternativ Arkana :tristbla:

De har en egen nettside: Henry VIII, men der blir selvsagt prisen en annen.

Men ellers kan du jo bruke HotelConnect for å finne det billigste hotellet uansett og så kan du lete opp hva andre har sagt om akkurat det hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør gjerne det Tweek!

Jeg sjekket ut Prince William hotel nå og det var ikke så avskrekkende i prisen :) litt over 1500 for to netter så det er jo greit! (jeg antar at det er for rommet? slik at man ikke betaler per pers?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en egen nettside: Henry VIII, men der blir selvsagt prisen en annen.

Men ellers kan du jo bruke HotelConnect for å finne det billigste hotellet uansett og så kan du lete opp hva andre har sagt om akkurat det hotellet.

De var desverre fullboket når vi reiser dit. Men takk for tipset! :)

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei var nettopp o london og betalte ca 800 kr pr natt. det lå sååå sentralt at vi hadde rom nesten over oxford street. Kjempe greit hotell, men husk å spør om rom som IKKE har utsikt mot oxford street... Ellers var hoteller kjempe fint og hadde en kjempe flott bar. og forresten var det mange nordiske mennesker der.

*st. giles hotel London - ville ha bestilt direkte gjennom de sin hjemmeside enn å gia via hotell.no osv. vi sparte flere hundre på det. + at noen netter var "fulle" via norske hotell bestillinger, men det var det ikke direkte hos st. giles

bare et lite tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei var nettopp o london og betalte ca 800 kr pr natt. det lå sååå sentralt at vi hadde rom nesten over oxford street. Kjempe greit hotell, men husk å spør om rom som IKKE har utsikt mot oxford street... Ellers var hoteller kjempe fint og hadde en kjempe flott bar. og forresten var det mange nordiske mennesker der.

*st. giles hotel London - ville ha bestilt direkte gjennom de sin hjemmeside enn å gia via hotell.no osv. vi sparte flere hundre på det. + at noen netter var "fulle" via norske hotell bestillinger, men det var det ikke direkte hos st. giles

bare et lite tips :)

Dette hotellet skal jeg bo på i februar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bodde jeg, her er det billig, og et helt greit hotell.

Enterprise Hotel

Det ligger rett med t-banen, så det var kort vei til alt! Her kommer jeg til å bo neste gang jeg skal til London igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, da er vi i london. Jeg sa jeg skulle skrive om hotellet, men jeg vil ikke anbefale royal court apartmenst. Greit nok, men jeg vil heller anbefale ascot hotel.

Vi så nemlig på det hotellet og det så fint ut (noe som får meg til å lure på hvorfor vi ikke bestilte det)

Hotellet ser ganske fint ut utenifra også og det ligger 50-100 meter fra undergrunnen (paddington) og det ligger rett ved siden av koselige frokostplasser. Så hadde jeg vært deg ville jeg sjekket ut ascot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser fint ut, men hotellet har fått veldig dårlig ratings flere steder... 1,5 og 2 som karakter av 5 er vel ikke spesielt bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser fint ut, men hotellet har fått veldig dårlig ratings flere steder... 1,5 og 2 som karakter av 5 er vel ikke spesielt bra..

Nå husket jeg grunnen. Vi drev å leste på anmeldelser fra gjester. Men jeg tror likevel jeg ville ha hatt det som en alternativ neste gang. Vi er jo nesten ikke på hotellet uansett. Bare for å stelle oss på morgenen og slappe litt av på kvelden før vi legger oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da anbefaler jeg Prince William hotel på det sterkeste!! Det ligger i Bayswater og er veldig nært undergrunnen. Så det er lett å komme seg til og fra..Rommene er billige, og de er rene og pene.. Det blir ryddet hver dag, man får rene håndklær hver dag og de vasker hver dag. Kjempekoselig personale... Jeg har også bodd på Lords hotell, men syns det ble litt for lite..

Dette hotellet brukte vi da vi var i London i januar. Rommene er ganske små, men har egne bad, og det er utrolig kort vei til Paddington Station for t-bane og kort vei til busstoppene. Kunne godt brukt samme hotellet neste gang vi drar dit, for vi var jo bare ute etter ett sted å sove, brukte det ikke til noe annet.

Vi hadde sånne travellerscards. Utrolig kjekt og anbefales på det varmeste! Vi hadde sonefrie kort, og tok tuben både til og fra flyplassen og alt annet vi gjorde. Tok en drøy halvtime å komme seg fra området rundt hotellet og til tower bridge som mannen "måtte" se... Vi kunne jo ikke dra til London uten å ha litt sightseeing mente han... ;) Hadde klart meg fint med shoppingen jeg.... :legrine:

Uansett, de hadde masse supre spisesteder i nærheten av hotellet også, og det var ikke mange busstoppene unna Portobello Market. Og hverken jeg eller mannen er veldig godt bereist kan du si, men det var utrolig enkelt å finne frem der.

Gled dere, London er supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi bodde på Commodore Hotel. Veldig koselig sted; typisk ærverdig gammel britisk stil. Litt skummelt med alle disse trange gangene hvis det begynner å brenne noe sted, men sånn er nå det.

Hotellet ligger rett ved Lancaster station, tvers ovenfor skillet mellom Hyde Park og Kensington. Veldig greit. Ti min å gå til Oxford Street, men samtidig litt utenfor all trafikk.

Helt ok for soving og spising. Husk å plusse på en stjerne på standarden i London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thistle Marble Arch... Ligger i enden av Oxford street, mer sentralt får du det ikke. Søk hotellet opp på google, det er masse sider som selger opphold her til halve prisen av hotellets ofisielle hjemmeside-pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da anbefaler jeg Prince William hotel på det sterkeste!! Det ligger i Bayswater og er veldig nært undergrunnen. Så det er lett å komme seg til og fra..Rommene er billige, og de er rene og pene.. Det blir ryddet hver dag, man får rene håndklær hver dag og de vasker hver dag. Kjempekoselig personale... Jeg har også bodd på Lords hotell, men syns det ble litt for lite..

Da ble det prince william. Vi bestilte tidligere i dag så nå er det bare å finne ut hva man skal gjøre de tre dagene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...