Gjest Charming Skrevet 21. januar 2009 #21 Skrevet 21. januar 2009 Da er det litt over en uke siden jeg opererte nesa. KJEMPEfornøyd!! Hvordan var hevelsene osv etter første uka? Siden andre sier de gråter og er helt fortvilet inntil mange uker etterpå.. :O
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2012 #22 Skrevet 16. oktober 2012 Hei allesammen. Jeg har fått ny nese som jeg stortrives med. Om noen vurderer neseoperasjon kan jeg anbefale EuroCosmetic i Bergen (har vistnok filial i Oslo også). Tidligere "Ørnenesen" I Bergen kan jeg også anbefale Plastikkirurgisk Institutt i Laguneparken. Dr. Stefan Emmes er ekspert på neseoperasjon.
Gjest Trine Skrevet 19. mars 2013 #23 Skrevet 19. mars 2013 SKORPIO: hvilken klinikk brukte du?? og hvilken brutke dere andre som er fornøyd? vet denne tråden er gammel, men trenger virkelig å vite hvilken klinikk jeg burde få konsultasjon på.. min nese er skjev, ikke noe kul, bare helt skjev forfra..
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2013 #24 Skrevet 19. april 2013 SKORPIO: hvilken klinikk brukte du?? og hvilken brutke dere andre som er fornøyd? vet denne tråden er gammel, men trenger virkelig å vite hvilken klinikk jeg burde få konsultasjon på.. min nese er skjev, ikke noe kul, bare helt skjev forfra.. Les på "anbefalt.no" eller søk i forum "Plastikkirurgi.nu" og se hva andre som er operert skriver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå