Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Charming
Skrevet
Da er det litt over en uke siden jeg opererte nesa. KJEMPEfornøyd!! :strix:

Hvordan var hevelsene osv etter første uka? Siden andre sier de gråter og er helt fortvilet inntil mange uker etterpå.. :O

• 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei allesammen. Jeg har fått ny nese som jeg stortrives med. Om noen vurderer neseoperasjon kan jeg anbefale EuroCosmetic i Bergen (har vistnok filial i Oslo også). Tidligere "Ørnenesen" :)

I Bergen kan jeg også anbefale Plastikkirurgisk Institutt i Laguneparken. Dr. Stefan Emmes er ekspert på neseoperasjon.

• 5 måneder senere...
Gjest Trine
Skrevet

SKORPIO: hvilken klinikk brukte du?? og hvilken brutke dere andre som er fornøyd? vet denne tråden er gammel, men trenger virkelig å vite hvilken klinikk jeg burde få konsultasjon på.. min nese er skjev, ikke noe kul, bare helt skjev forfra..

• 1 måned senere...
Skrevet

SKORPIO: hvilken klinikk brukte du?? og hvilken brutke dere andre som er fornøyd? vet denne tråden er gammel, men trenger virkelig å vite hvilken klinikk jeg burde få konsultasjon på.. min nese er skjev, ikke noe kul, bare helt skjev forfra..

Les på "anbefalt.no" eller søk i forum "Plastikkirurgi.nu" og se hva andre som er operert skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...