Gå til innhold

Hva ville navnet ditt vært om du bodde i USA?

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kim Erik Lokker

Si howdy til LARRY ZIMMERMANN!!

:ler::ler::ler:

Bortsett fra at jeg da teoretisk sett kan være i slekt med Bob Dylan (aka. Robert Zimmerman) er det bortimot det teiteste navnet jeg har hørt; jeg ser for meg en blanding av McDonaldmidje, ustelt bart, skitten Stetsonhatt, trang dongeri, nedtråkkede boots, for liten t-skjorte med "Save the whales, kill Saddam" på, store solbriller og dårlig ånde.

HJELP! Ville mye heller vært Milo's alter ego!

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt navn ville angivelig ha blitt JAMIE LUNA!

Litt stilig og mystisk, liksom!

Men da jeg tastet inn "Jamie Luna" og trykket "submit", fikk jeg beskjed om at navnet mitt ville ha blitt CHERYL NORTON på amerikansk. Litt mer alminnelig, det da...

Hm... skal vi se: Hva ville Cheryl Norton ha blitt, da?

Jaqueline Pearson!!! som igjen ville ha blitt:

Evelyn Sharp!!! som betyr det samme som... Carrie Austin!!!

Her er det bare å velge og vrake!

Jeg har ikke fritidsproblemer!!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRANCES PADILLA

Det høres ut som en femtitallshusmor med vaskebøtte og strutteskjørt. To barn, den eldste en gutt som heter Tom og så en liten søt pike som heter Caroline eller noe sånn. Hun er gift med Martin som har trenchcoat og hatt og jobber som forsikringsselger.

Vel - når hun passerer 40 (som var urgammelt på femtitallet) møter hun Larry som er 27 og har et trustfund eller noe, og han blir veldig forelsket og de lever lykkelig alle sine dager. For Maryin forsømte henne nemlig helt, og når ungene drar på college blir hun rett og slett drittlei og får omsider opplevd verden. Sammen med Lekre Larry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg ble til Danielle Conner jeg... Ganske så ordinert egentlig. Værre er det at min samboer ble til en Scott Lyons (!!!)

Mitt Wu-navn derimot... Violent Commander :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...