Babyface Skrevet 17. februar 2003 #21 Del Skrevet 17. februar 2003 Jane Harmon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. februar 2003 #22 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg ble Edna Reynolds! neeeeeei!hørtes ut som ei gammel tante!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 17. februar 2003 #23 Del Skrevet 17. februar 2003 Ana Holloway..... Som tatt rett ut av en western........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. februar 2003 #24 Del Skrevet 17. februar 2003 My name is Wong, Rosa Wong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 17. februar 2003 #25 Del Skrevet 17. februar 2003 Si howdy til LARRY ZIMMERMANN!! Bortsett fra at jeg da teoretisk sett kan være i slekt med Bob Dylan (aka. Robert Zimmerman) er det bortimot det teiteste navnet jeg har hørt; jeg ser for meg en blanding av McDonaldmidje, ustelt bart, skitten Stetsonhatt, trang dongeri, nedtråkkede boots, for liten t-skjorte med "Save the whales, kill Saddam" på, store solbriller og dårlig ånde. HJELP! Ville mye heller vært Milo's alter ego! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. februar 2003 #26 Del Skrevet 17. februar 2003 Monica Allison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 17. februar 2003 #27 Del Skrevet 17. februar 2003 AMANDA NICHOLS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 17. februar 2003 #28 Del Skrevet 17. februar 2003 Mitt navn ville angivelig ha blitt JAMIE LUNA! Litt stilig og mystisk, liksom! Men da jeg tastet inn "Jamie Luna" og trykket "submit", fikk jeg beskjed om at navnet mitt ville ha blitt CHERYL NORTON på amerikansk. Litt mer alminnelig, det da... Hm... skal vi se: Hva ville Cheryl Norton ha blitt, da? Jaqueline Pearson!!! som igjen ville ha blitt: Evelyn Sharp!!! som betyr det samme som... Carrie Austin!!! Her er det bare å velge og vrake! Jeg har ikke fritidsproblemer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsesså Skrevet 17. februar 2003 #29 Del Skrevet 17. februar 2003 APRIL WALTON hmmm.... jeg skulle visst dette før jeg reiste til usa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. februar 2003 #30 Del Skrevet 17. februar 2003 Eleanor Briggs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 17. februar 2003 #31 Del Skrevet 17. februar 2003 Charlotte Lawrence. Great name! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. februar 2003 #32 Del Skrevet 17. februar 2003 ELLEN CURTIS :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2003 #33 Del Skrevet 17. februar 2003 FRANCES PADILLA Det høres ut som en femtitallshusmor med vaskebøtte og strutteskjørt. To barn, den eldste en gutt som heter Tom og så en liten søt pike som heter Caroline eller noe sånn. Hun er gift med Martin som har trenchcoat og hatt og jobber som forsikringsselger. Vel - når hun passerer 40 (som var urgammelt på femtitallet) møter hun Larry som er 27 og har et trustfund eller noe, og han blir veldig forelsket og de lever lykkelig alle sine dager. For Maryin forsømte henne nemlig helt, og når ungene drar på college blir hun rett og slett drittlei og får omsider opplevd verden. Sammen med Lekre Larry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. februar 2003 #34 Del Skrevet 17. februar 2003 DONNA GILL, hadde jeg vært mann ville navnet blitt KENNETH GILL... Likte WU_navnet bedre: Jolly Dominator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. februar 2003 #35 Del Skrevet 17. februar 2003 LAURIE MOSS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Efelia Skrevet 18. februar 2003 #36 Del Skrevet 18. februar 2003 Uch.. Diane Bridges, and according to the Wu-name, gentlemen schoolarship... Hva nå enn det betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. februar 2003 #37 Del Skrevet 18. februar 2003 From this day forward I will also be known as ROSE PATTON DET var kjedelig DET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 18. februar 2003 #38 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg ble til Esther Ellis! Det navnet fikk meg til å føle meg som en gammel jomfru i USA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. februar 2003 #39 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg ble til Danielle Conner jeg... Ganske så ordinert egentlig. Værre er det at min samboer ble til en Scott Lyons (!!!) Mitt Wu-navn derimot... Violent Commander Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 18. februar 2003 #40 Del Skrevet 18. februar 2003 Rachel Cobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå