Gjest Mzfire Skrevet 16. februar 2003 #1 Del Skrevet 16. februar 2003 Mitt amerikanske navn er : REBECCA MITCHELL http://www.blazonry.com/scripting/usname.php Det navnet likte jeg MYE bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 16. februar 2003 #2 Del Skrevet 16. februar 2003 Melissa Davidson...........ganske fint det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. februar 2003 #3 Del Skrevet 16. februar 2003 SARA MCKINNEY :D ..var ganske fint det syns jeg.. men er fornøyd med navnet mitt,det funker bra i amerika og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. februar 2003 #4 Del Skrevet 16. februar 2003 hm. resultatet ble skrekkelig kjedelig. men så klikket jeg på lenken videre og fikk mitt 'wu-navn', og det likte jeg mye bedre: misunderstood menace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 16. februar 2003 #5 Del Skrevet 16. februar 2003 Hi :D Iam Kristen Logan Best Wishes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. februar 2003 #6 Del Skrevet 16. februar 2003 JILL MULLINS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 16. februar 2003 #7 Del Skrevet 16. februar 2003 Joanne Fox - høres ut som jeg er med i en såpeopera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. februar 2003 #8 Del Skrevet 16. februar 2003 Hils på DOLORES REEVES :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 16. februar 2003 #9 Del Skrevet 16. februar 2003 Nancy Clarke - det er det dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 16. februar 2003 #10 Del Skrevet 16. februar 2003 Melanie Casey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 16. februar 2003 #11 Del Skrevet 16. februar 2003 Marilyn Dean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. februar 2003 #12 Del Skrevet 16. februar 2003 EMMA RAMIREZ Hørtes litt spansk ut, spør du meg... Eller noe.... Ramirez... Var litt kult navn, da... :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 16. februar 2003 #13 Del Skrevet 16. februar 2003 LOUISE COHEN.... He he, kanskje jeg er i slekt med Leonard.... he he Wu navnet var ikke så verst da; Smiling Watcher...... Passer bedre enn indianernavngeneratoren synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2003 #14 Del Skrevet 16. februar 2003 Monica Haynes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. februar 2003 #15 Del Skrevet 16. februar 2003 KIMBERLY HOPKINS heter jeg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 17. februar 2003 #16 Del Skrevet 17. februar 2003 Kevin Wallace. :x Høres ut som navnet på en teit fyr som står på et gatehjørne med en is i den ene hånden og en pølse i den andre. og mener ting som er helt bort i natta. Høres ut som en fyr som går i tåpelige klær, og som eier en bil som har sidepanel i simulert tre. Høres ut som en fyr som synes det er synd at serien "different strokes" ikke lenger lages. Høres ut som en fyr som er så kjedelig at folk danner selvhjelpsgrupper etter å ha møtt ham... JEG ER IKKE SLIK!!!!! Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. februar 2003 #17 Del Skrevet 17. februar 2003 BERTHA KENNEDY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. februar 2003 #18 Del Skrevet 17. februar 2003 JEG ER IKKE SLIK!!!!! Så, så Milo.. dette er ikke på årnt'lig vet du! Forresten syntes jeg at Kevin Wallace høres ut som en Cowboy jeg. Litt sånn Lucky Luke lissom. Lett henslengt med rullingsen i munnviken og raskere enn sin egen skygge. Men du synes kanskje ikke at kåbbåier er noe særlig heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. februar 2003 #19 Del Skrevet 17. februar 2003 NANCY GREENE Jajaja Artig dette da :D Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. februar 2003 #20 Del Skrevet 17. februar 2003 RACHEL STEWART Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå