Gå til innhold

Om å svare surt i tråder.


Gjest Frøken Titt

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Titt
jeg tror også mange oppfatter innlegg forskjellig, jeg ser f.eks ikke svarene i den første linken som sure, da ts i den tråden selv innrømmer at hun er for lat til å lese svaret på det hun lurer på.

Jeg så ikke på de som sure i det hele tatt. Som sagt reagerte jeg bare på at jeg fikk tre like svar etter hverandre. Takk for info en-to-tre ganger. Jeg ble verken sur for det eller blid for det. Jeg reagerte bare på det.

om noen sitter med en tre bøker i fanget, ser på oss rundt og sier: "jeg vet det ligger masse bøker her om temaet altså, men kan ikke noen av dere lese det for meg, for jeg gidder ikke slå opp i EN bok engang for å få svaret jeg søker."

så kunne nok jeg også svart noe som: "åpne boka, så har du svaret der!"

det ville ikke vært surt ment, men rett og slett at jeg ikke gidder dille med late folk.

Jeg tar det på min kappe at jeg ikke gadd å søke, men som nevnt, jeg er ganske ny her også og vet ikke om gode søketips her på forumet f.eks. Som igjen gjør meg for lat eller ignorant til å søke siden jeg ikke vet hvordan jeg får opp mer spesifikke treff. Med andre ord, det hender man må bla seg igjennom ganske mange tråder for min del for å finne det man leter etter. Såå... hvis noen har et søketips eller to hadde jeg blitt glad ;D

utover det, så synes jeg ikke det er mange sure svar, men jeg oppfatter kanskje ikke svar på samme måte som ts.

klart det er sure svar her også, og at flere gjentar ett svar.. personlig har jeg diskutert her på kg på lik linje som jeg gjør irl, dersom vi hadde vært en gjeng som pratet om noe, irl, og en hadde stilt ett spørsmål, så kunne jeg fint svart "enig", "det synes jeg og", "jeg også" eller andre ting som viser at jeg er enig i en som svarer noe jeg er enig i.. her inne kan man tydeligvis ikke gjøre det, da man er sur eller unødvendig dersom man sier seg enig eller svarer noe lignende det andre har svart før...

Jeg syns det er en del sure svar her da, men hopper over ganske mange av dem.

Men vi er på et forum, og det er å forvente.

Ellers enig med deg at man skal snakke for seg og diskutere her inne som irl.

Hvis noen kommer med et innlegg hvor det f.eks står:

"Kjæresten min var utro, men det har jeg også vært."

SVAR nr 1: Du har virkelig ikke noe å si når du har vært det selv.

SVAR nr 2: Enig med SVAR 1.

SVAR nr 3: hvorfor klager du når du gjør som han?

For meg blir det helt poengløst og bortkastet med tid å svare det to andre har svart før meg, men igjen det kommer jo an på hva slags tråder det er også (mye å trekke frem men orker ikke dra den for langt).

Skjønner ikke hvorfor du mener at jeg mener du er sur i det hele tatt, da? For jeg har jo sagt at jeg ikke syns det var surt i det hele tatt. Jeg syns det var unødvendig og som noen her nevnte: Er det et slags heiagjeng-system her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor du mener at jeg mener du er sur i det hele tatt, da? For jeg har jo sagt at jeg ikke syns det var surt i det hele tatt. Jeg syns det var unødvendig og som noen her nevnte: Er det et slags heiagjeng-system her inne?

har jeg skrevet at du synes JEG er sur???? *klør seg overasket i hodet*

jeg skriver hvordan jeg tenker om det, og jeg regnet med at du syntes svarene i link en var sure, siden det er akkurat det denne tråden dreier seg om, og du linket til den tråden... beklager, er ikke med i noe heiagjeng-system, men er heller ikke med på at man linker til ting som ikke er relevante for tråden også skal det være selvsagt at det man ikke sikter til den tråden man linker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men logisk nok... Jeg hadde heller spurt her inne og fått et svar på fem minutter enn å løpe fra apotek til apotek. :lol:

Ja? Det hadde jo jeg også? Det jeg skrev i gåseøyne, nemlig "gidder du ikke sjekke sjøl liksom??" var svaret hun hadde fått som jeg synes var et litt unødvendig svar. Jeg hadde også skrevet her og spurt istedenfor å fly rundt og lete det opp som ville tatt mye lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
har jeg skrevet at du synes JEG er sur???? *klør seg overasket i hodet*

jeg skriver hvordan jeg tenker om det, og jeg regnet med at du syntes svarene i link en var sure, siden det er akkurat det denne tråden dreier seg om, og du linket til den tråden... beklager, er ikke med i noe heiagjeng-system, men er heller ikke med på at man linker til ting som ikke er relevante for tråden også skal det være selvsagt at det man ikke sikter til den tråden man linker til...

Nei, jeg trodde at du mente at JEG/VI (caps lock caps loccckkkk...viktig å få med den) ble sure fordi du ikke fikk skrive ting som kunne ha blitt oppfattet som surt.

Hvis du leser de andre innleggene henviser jeg til en tråd som det blir svart surt i.

De andre svarene i linken syns jeg bare var unødvendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg blir litt forundret over enkelte spørsmål her, f.eks. av typen "Hva er åpningstidene til IKEA", eller "Finnes det H&M-butikk i Tønsberg?"

Jeg mener, hvis man har klart å komme seg inn på sidene til KG og klart å opprette en profil, så viser det at man har grunnleggende datakunnskaper, eller i hvertfall gode nok kunnskaper til å kunne søke etter svaret selv.

Men jeg har aldri blitt fristet til å legge inn et surt svar i slike tråder, altså. :engel::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...