Karamba Skrevet 15. februar 2007 #41 Skrevet 15. februar 2007 jeg synes Lost begynner og bli litt vel overdrevent,.Det går jo bare en vei nedover., Snart finner de vel ut at de har vært i Los-Angels helle tiden og at alt var en illsujon. ← Er i grunnen enig med deg der, ja! Men jeg må se på det for det da...
Karamba Skrevet 1. mars 2007 #42 Skrevet 1. mars 2007 Lurer på hva som skjer med Jack nå etter at Sawyer og Kate har klart å rømme fra øya? Kanskje han og hun blonde dama prøver å rømme sammen? Ser at i neste episode skal det handle om Desmond som kan se inn i fremtiden...
T.S Skrevet 1. mars 2007 #43 Skrevet 1. mars 2007 Fikk ikke med meg de to første i vinter jeg... Fikk vi svar på hva "the others" gjør på øya og hvorfor de gjør/har gjort det de gjør/har gjort mot de nye?
Jyde Skrevet 1. mars 2007 #44 Skrevet 1. mars 2007 Jeg fikk ny tv i går og har gått glipp av mye, skjønner jeg. Men takk for oppdatering.
Gjest Advena Skrevet 1. mars 2007 #45 Skrevet 1. mars 2007 Fikk ikke med meg de to første i vinter jeg... Fikk vi svar på hva "the others" gjør på øya og hvorfor de gjør/har gjort det de gjør/har gjort mot de nye? ← Ikke som jeg har fått med meg. Føler de drar ut tia litt, produsentene, men må jo følge med uansett. Sawyer!
Merneith Skrevet 1. mars 2007 #46 Skrevet 1. mars 2007 Æsj, kjenner at jeg er drittlei hele serien. Det blir altfor sært nå. Og hvor mange forhistorier til hvor mange skal vi egentlig få se..? Det er jo absolutt ingen logikk i det lenger. Jeg tror ikke engang de som skriver manuset vet hva som skal skje videre, de bare finner på ting mens de skriver. Serien får sikkert ingen slutt før seertallene har nådd gulvet.
Eve Luna Skrevet 2. mars 2007 #47 Skrevet 2. mars 2007 Jeg leste et sted at det er planlagt 5 sesonger av LOST. Og da er det slutt. Og i siste sesongen vil alle spørsmål bli besvart. Det gleder jeg meg til. Og jeg gleder meg til at det er 2 sesonger til etter denne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå