Gjest Chrizzy Skrevet 31. januar 2007 #21 Skrevet 31. januar 2007 Tror ikke de er noe kortere nei.. Kanskje jeg sammenligner litt med Prison Brake, og Lost-episodene er jo kortere enn PB. Lost begynne jo ti over halv og er ferdig rundt ti-fem på halv? ← Jeg fann frem til to episoder jeg hadde gått glipp av. Der stod det at de varte i 42 minutter. Jeg har sett både sesong 1 og 2 på dvd nå. Av en eller annen grunn syntes jeg de virket lengre, men de var sikkert ikke det. Når det er noe man liker godt på tv så sitter man jo nesten bare å gruer seg til det er slutt, og da går tiden fort ja. I alle fall, gleder meg til i kveld.
Gjest Advena Skrevet 1. februar 2007 #22 Skrevet 1. februar 2007 Spennende episode igår! Men åssen slutta den? Fikk ikke med meg slutten, jeg, ble forstyrra.
Cuba Skrevet 1. februar 2007 #23 Skrevet 1. februar 2007 Spennende episode igår! Men åssen slutta den? Fikk ikke med meg slutten, jeg, ble forstyrra. ← Hm.. det jeg husker fra slutten var at han fra bunkersen ( han som var der da de fant dit, husker ikke navnet..) sto å kasta stein. Husker du han sa noe om at Locke hadde sagt han skulle redde Jack, Sawyer og Kate i en eller annen tale? Men så var det akkurat som han hadde sagt noe han ikke skulle..? På slutten holdt nemlig Locke en slags tale hvor han sa nettopp dette. Så Hugo titta forfjamset ned på Bunkers-mannen! Så er ett eller annet mystisk med han.. Ellers så reddet jo Locke han Eko fra isbjørnen da, men det fikk du kanskje med deg?
Pasha Skrevet 4. februar 2007 #24 Skrevet 4. februar 2007 hurley sa at han fikk et deju vu når han så desmond kaste stein utpå vannet
Cuba Skrevet 4. februar 2007 #25 Skrevet 4. februar 2007 hurley sa at han fikk et deju vu når han så desmond kaste stein utpå vannet ← Var det det han mente da? Trodde det var fordi en eller annen sa "Locke sa i talen at han skulle redde Sawyer, Jack og Kate", og akkurat det hadde Desmond sagt tidligere FØR Locke i det hele tatt sa det. Derfor tittet han ned på Desmond. Ikke at det hadde noe med at han kastet stein i vannet..
Pasha Skrevet 4. februar 2007 #26 Skrevet 4. februar 2007 jeg forstå det slik at han kanskje mente at han hadde sett det før.. men det kan jo være at det er den talen han mente
Lilol Skrevet 6. februar 2007 #27 Skrevet 6. februar 2007 han mente nok talen og ikke at han kastet stein
Gjest Advena Skrevet 7. februar 2007 #28 Skrevet 7. februar 2007 (endret) *forvirra* Jaja, er jo alltid sånn "previously on Lost" før den nye episoden. Takk. Endret 7. februar 2007 av Mystisk
Lilol Skrevet 7. februar 2007 #29 Skrevet 7. februar 2007 Har blitt hekta på lost *MÅ laste ned episode 7 i kvell*
Minien Skrevet 8. februar 2007 #30 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Lurer på hvem det er som har den gigantiske svulsten som Jack så på bildene i går...han blir sikkert holdt for seg selv for å operere på den personen. Håper det er Ben, og at han dør..ekle mannen.. Men han er vel eldre enn 40 år, kanskje..? Endret 8. februar 2007 av Minien
Lilol Skrevet 8. februar 2007 #31 Skrevet 8. februar 2007 jeg vet hvem som har svulsten ble hekta så måtte laste ned alle episodene
Gjest Advena Skrevet 8. februar 2007 #32 Skrevet 8. februar 2007 Ikke si noe, dette ekke spoilertråd. Herregud, jeg elsker Sawyer!
Karamba Skrevet 9. februar 2007 #33 Skrevet 9. februar 2007 Herregud, jeg elsker Sawyer! ← Å, ja! Han er råsexy...
Litt Lost Skrevet 9. februar 2007 #34 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har ikke sett inn i fremtiden, men tipper det er Jack selv sine røntgenbilder. Så mye skrudd som skjer er det ingenting annet som virker logisk.
Pasha Skrevet 9. februar 2007 #35 Skrevet 9. februar 2007 men er han såpass gammel han da? vel nå viste det seg at sawyer skulle være 35 da.. og jeg trudde jo at han skulle være yngre enn det også jeg da.. så det er jo godt mulig at jack er 40
Karamba Skrevet 15. februar 2007 #36 Skrevet 15. februar 2007 Fikk ikke med meg gårsdagens episode. Noen som kan oppdatere meg over hva jeg gikk glipp av...?
Litt Lost Skrevet 15. februar 2007 #37 Skrevet 15. februar 2007 Eko døde, ble tatt av den skyggetingen vi noen ganger fikk se i sesong 1. Hadde masse tilbakeblikk med broren og det der. Locke gikk til observasjonsbunkeren og de så en annen mann i en annen bunker. En mann med lapp over ene øyet - hvor har vi sett han før? Jack har blitt bedt om å redde Ben - sjefen hos de andre. Men hun som gir han mat har gitt han en melding om at de ønsker at Ben skal dø, Jack må få det til å se ut som en ulykke. Er det en felle? Ellers var det ikke så mye mer som skjedde i grunn.
Gjest Advena Skrevet 15. februar 2007 #39 Skrevet 15. februar 2007 Takker også for oppdatering. Sovna igår.. Spennende Lost!
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2007 #40 Skrevet 15. februar 2007 jeg synes Lost begynner og bli litt vel overdrevent,.Det går jo bare en vei nedover., Snart finner de vel ut at de har vært i Los-Angels helle tiden og at alt var en illsujon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå