Gå til innhold

Slakter Bush sin plan


Gjest King James

Anbefalte innlegg

Må bare si at jeg regner med at usa blir mer og mer diktatorisk, tendensen er klar.

For min del er det et mysterium denne nærmest ukritiske usa-kjærligheten.

Endret av mr. louis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare si at jeg regner med at usa blir mer og mer diktatorisk, tendensen er klar.

La meg gjette, du bygger påstanden på utviklingen i løpet av de siste seks årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette, du bygger påstanden på utviklingen i løpet av de siste seks årene?

Ja, men the new world order prata pappa Bush om før denne Clinton ble president.

Men utviklingen de siste årene er skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men the new world order prata pappa Bush om før denne Clinton ble president.

Som må sees i lys av at jernteppet hadde falt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde på myten om det gode Amerika. Jeg var og en ihuga Castro-tilhenger etter jeg oppdaget at det gode Amerika var en illusjon. Jeg var fjorten ganger på Cuba som Castro-fan før jeg skjønte at de sier bare at de støtter revolusjonen fordi de merker at jeg gjør det, da kan de bedre dra nytte av meg økonomisk.

Altså, jeg har for lengst oppdaget at det er bedre å være åpen enn å vere halstarrig, men mener du usa og kriger er meningen med livet så versågod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

Den største feilen med USA er i hovedsak regjeringen,. Før Bush regjeringen var USA mitt favoritt land men nå har de falt langt ned.

Bush har øddelagt det jeg mener var best med USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg har for lengst oppdaget at det er bedre å være åpen enn å vere halstarrig, men mener du usa og kriger er meningen med livet så versågod.

Så har du noe imot å forklare hva som er problemet, etter ditt syn, med Bush 41 New World order?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har du noe imot å forklare hva som er problemet, etter ditt syn, med Bush 41 New World order?

Det er jo utallige ting om dette på nettet, men jeg stoler ikke på mainstream media eller politikere, jeg stoler vel heller ikke på alternative medier så da kan man vel kort summere opp med at jeg ikke har peiling på hva "the new world order" egentlig er, men jeg har jo lest endel artikkeler ja, men hva er riktig og hva er konspirasjon og veien blir til mens man går vet jeg ikke.

Endret av mr. louis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo utallige ting om dette på nettet, men jeg stoler ikke på mainstream media eller politikere, jeg stoler vel heller ikke på alternative medier så da kan man vel kort summere opp med at jeg ikke har peiling på hva "the new world order" egentlig er, men jeg har jo lest endel artikkeler ja, men hva er riktig og hva er konspirasjon og veien blir til mens man går vet jeg ikke.

Okay, det forklarer en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, det forklarer en del.

Det er vel ikke så mange ting det er så mye spekulasjon rundt som den såkalte nye verdensorden?

Man kan få "bekreftet" nærmest hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har du noe imot å forklare hva som er problemet, etter ditt syn, med Bush 41 New World order?

Et av hovedproblemene er hva håndfast ER The new world order. Please enlighten me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et av hovedproblemene er hva håndfast ER The new world order. Please enlighten me.

Det er et sitat ifra en tale Bush 41 holdt til Congress høsten 1990. Der han forteller at det er en ny verdens ordning etter at Sovjetunionen falt. En verdens orden der nasjoner skal samarbeide, med alle, i stede for hva som skjedde under den kalde krigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...