Gå til innhold

"Facesitting"


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest koosejenta

Enig,vi digger det...

Elsker å binde han fast,med eller uten blindfold,og "tvinge" han til å slikke meg mens jeg sitter på fjeset hans...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

liker at hun gjør det, og liker å sitte oppå selv og få pungen og anus slikket. Greit a dusje først selvfølgelig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gidder ikke det så ofte. Er ikke dominant og liker ikke å makten så for meg blir det litt avtennende. Men min mann liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_smurfen

Er det noen som har prøvd facesitting her etter å ha lest denne tråden? Skriv gjerne om dine erfaringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Stor stas! Jeg er nok ikke helt inneforstått med elle begrepene her, skjønner jeg, bare gjør det som er moro og godt.

Revers??? Don??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Don Giovanni
Stor stas! Jeg er nok ikke helt inneforstått med elle begrepene her, skjønner jeg, bare gjør det som er moro og godt.

Revers??? Don??

Hei Glam ! Revers betyr at rompa er nærmest ansiktet :) (dvs mitt ansikt altså ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Scorpio-Mann

Min kone tar ikke hintet. Har ymtet frampå om at jeg gjerne ville ta henne egoistisk og kjapt, for at hun etterpå skulle kreve oral tilfredsstilleslse. Nytter ikke. Må vel legge inn skrftlig søknad på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Min kone tar ikke hintet. Har ymtet frampå om at jeg gjerne ville ta henne egoistisk og kjapt, for at hun etterpå skulle kreve oral tilfredsstilleslse. Nytter ikke. Må vel legge inn skrftlig søknad på det...

Nytter ikke å hinte så får du si ifra i klartekst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rett" vei er det fantastisk. Men sitter ikke helt ned, vil ha litt plass mellom slik at han kommer til skikkelig. Reverse blir jeg ikke helt komfortabel med, heller ikke 69 med meg på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_akila_*

[ herregud, dette er saa ufattelig deilig. Elsker aa sitte oppa han og la han slikke meg.

Utrolig deilig aa staa paa alle fire og bli slikket bakfra ogsaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...