Gå til innhold

"Facesitting"


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Noen av dere kvinner/jenter som liker "sitte" på ansiktet til partneren? Jeg elsker når hun gjør det, og syns det er veldig deilig at hun sitter og koser seg på ansiktet mitt..... Det er deilig å være kjempenær henne og nyte henne samtidig som hun nyter.....(Kan heller ikke nekte for at det er litt "ekstra" når hun binder meg fast samtidig, erter og pirrer....spennende å bli dominert også..) Noen andre som syns det er deilig med "facesitting"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det frister som en fantasi, men jeg er livredd for at jeg kunne endt opp med å ødelagt nakken hans, eller tatt livet av han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg liker å bli dominert av damer, på alle måter. Facesitting er toppers og enda bedre er det hvis dama snakker dirty og behandler deg som en hore !!! Hun får fritt utløp og gjør som hun vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_kvinne

Det er både deilig og pirrende for meg som kvinne i alle fall. Kanskje spesielt når elskeren er fastspent, og kontrollen er 100% min. Kan anbefales til de som ikke har forsøkt, både han og jeg nyter det og gir gode fantasier når vi ikke er i nærheten av hverandre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dette hadde jeg fantasert om leeenge, før jeg spurte sambo under akten. Han likte det ikke veldig godt, men jeg ble sprengkåt av å sitte oppå der :ler:

Det har vel skjedd 3 ganger i løpet av ett år, men så er det bare to -tre måneder siden jeg spurte han , da.. *håper jeg kan gjøre det ikvedl* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dette faktisk et navn?!

Gjort det et par ganger, med to forskjellige partnere. Kan ikke si at jeg har fått så all verdens utav det selv, men det har vel aller mest vært fordi dette var ONS, og jeg ikke følte meg helt trygg på dem jeg var sammen med. Aner ikke helt hvordan det skjedde, men jeg ble liksom på et eller annet vis "plassert" oppå der...

Satt liksom å var litt redd for at det skulle bli tungt, eller at fyren under meg ikke skulle få puste ordentlig... :ler:

Men sammen med den rette personen, som en stoler helt på, kan jeg tenke meg det blir noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
Og i praksis så fungerer dette... hvordan?

Sitter du med hele rompa ned på trynet til fyren under?

Ikke med full tyngde i mitt tilfelle i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i praksis så fungerer dette... hvordan?

Sitter du med hele rompa ned på trynet til fyren under?

Nei, du sitter med "litt" mellomrom mellom ansiktet og den som skal få sin akt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Høres slitsomt ut.

Det er ikke slitsomt i det hele tatt, man må heller ikke ha veltrente lår for å gjøre det. I begynnelsen var jeg redd for at jeg skulle kvele fyren eller noe, men det gikk helt fint, så nå slapper jeg av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Smurfen_*

Facesitting kan gjøres på flere måter, naken, med klær osv...

Noen legger hele vekten på (full weight) andre lar "setet" puste og komme lettere til for å slikke.

Noen gnir underivet og klitten mot stetes nese og tunge og er bare opptatt av egen nytelse.

Andre er mer voldsomme og skal ha f.eks anus slikket ren.........

Jeg selv hadde vært beæret over å kunne bli brkt som et sete for en dominant dame.

Smurfen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...