Lizzie Skrevet 25. januar 2007 #21 Del Skrevet 25. januar 2007 En heklet gryteklut kan lages slik at den passer på ethvert kjøkken. Det er heller ikke noe problem å lage en heklet gryteklut tykk og funksjonell. Jeg ville bli overrasket over å få grytekluter i gave, for de fleste jeg kjenner vet at jeg helst lager slikt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. januar 2007 #22 Del Skrevet 25. januar 2007 Hadde jeg fått dem av et barn, så hadde jeg blitt kjempeglad uansett hvordan de så ut. Men fra en voksen hadde jeg nok blitt litt... eeh... ja. Grytekluter ja. Det er jo... kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 25. januar 2007 #23 Del Skrevet 25. januar 2007 NEI!!!! Og jeg blir så provoseeeert over at Hjemmet (var det Hjemmet sa du?) kan påstå at alle og enhver blir glad for grytekluter, hvem F¤#"%¤#&/ tror de at de er??? Men seriøst, jeg tror ikke jeg hadde blitt glad for grytekluter. Hadde følt meg stempla som "kjærring". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 25. januar 2007 #24 Del Skrevet 25. januar 2007 Nei. De jeg har i silikon blir uansett ikke slitt, og heklede ting passer ikke på mitt kjøkken (nei, det gjør de ikke!). Men jeg hadde blitt litt lei meg på givers vegne da... Synes det er fælt å få gaver jeg ikke setter pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 25. januar 2007 #25 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg hadde blitt glad for et par heklede grytekluter. Her har vi noen tykke grytekluter som er i daglig bruk. Det var min farmor som heklet disse (hun døde for over 20 år siden), og de betyr noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 25. januar 2007 #26 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg fikk noen heklede for noen år siden, og jeg ble glad for at vedkommende ville gi meg en gave, men brukt dem har jeg aldri og ærlig talt vet jeg heller ikke hva jeg skal med dem. Har ikke samvittighet til å kaste dem, men bruke dem kan man heller ikke. Det er slike små formet som kjoler. Men hadde det vært noen andre som hadde gitt dem til meg, hadde jeg nok ikke blitt så glad. Litt delt, men ønsker meg nok helt andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 25. januar 2007 #27 Del Skrevet 25. januar 2007 Har ikke samvittighet til å kaste dem, men bruke dem kan man heller ikke. Det er slike små formet som kjoler.← Er du sikker på at det ikke er sånne heklede dorulldamer du har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 25. januar 2007 #28 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg hadde vært glad jeg.... hmm...jeg har Meny sine plast lapper, og de er ikke noe særlig til å ta ut ildfaste former med....MEN fine å se til.... ..de heklede kunne jo blitt brukt da, og så kunne de fått ligge i en skuff til neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 25. januar 2007 #29 Del Skrevet 25. januar 2007 Er du sikker på at det ikke er sånne heklede dorulldamer du har fått? ← De ligner kanskje litt, men de er mindre! Giveren kalte dem grytekluter, og jeg har ikke funnet noet bruksområde til dem. men kreative forslag mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mata Skrevet 25. januar 2007 #30 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg ville blitt så glad at jeg ikke hadde brukt dem. Så ja, jeg ville blitt glad. ikke kun fordi det var en gave men at den var hjemmelaget. Jeg fikk en gave av en venninne nå for ikke lenge siden, et åkle, der det står husets vin. (vina della casa). Jeg skjønner ikke at folk ikke blir glade når de får en gave som er laget og godt laget, jeg blir glad i alle fall, det er ikke alle som gir slike fine gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 25. januar 2007 #31 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg hadde vært glad jeg.... hmm...jeg har Meny sine plast lapper, og de er ikke noe særlig til å ta ut ildfaste former med....MEN fine å se til.... ..de heklede kunne jo blitt brukt da, og så kunne de fått ligge i en skuff til neste gang... ← Mener du Menu eller Eva Solo nå? Eller Meny som i dagligvare? Jeg har i hvert fall de grå fra Eva Solo, og de er geniale og lette å bruke synes jeg... De sorte er litt annerledes i "konsistensen", og jeg får ikke til å bruke dem. De ligner kanskje litt, men de er mindre! Giveren kalte dem grytekluter, og jeg har ikke funnet noet bruksområde til dem. men kreative forslag mottas med takk! ← Kan man titte oppi skjørtet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 25. januar 2007 #32 Del Skrevet 25. januar 2007 Kan man titte oppi skjørtet? ← Hva er det du tenker på???? Jeg tror man kan det. De har ligget ganske så lenge i en skuffe nå, så jeg husker ikke alle detaljene. de var nok ment mer som pyntegrytekluter, antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar 2007 #33 Del Skrevet 25. januar 2007 Er du sikker på at det ikke er sånne heklede dorulldamer du har fått? ← Jeg håper jeg ikke får noen. Men jeg hadde blitt glad for at noen gadd å lage noe til meg. Har et par i skuffen som mormor lagde, og de kan jeg jo ikke kaste eller bruke. (Ja jeg brenner meg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 25. januar 2007 *torpederer egen tråd* Bevare meg vel. Jeg visste ikke at heklede grytelapper engasjerte så mange. I skrivende stund er det 44 som har stemt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 25. januar 2007 #35 Del Skrevet 25. januar 2007 Nei bare sokker og skjerf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 4. februar 2007 #36 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis vedkommende som ga meg dem sørget for at fargene sto i stil til kjøkkenet mitt, så hadde jeg blitt glad. Det måtte også være tykke, gjerne doble grytelapper, sånn at de kunne brukes uten å brenne fingrene. Rosa grytelapper med masse pyntehull hadde jeg ikke blitt glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 1. mars 2007 #37 Del Skrevet 1. mars 2007 Dersom det var et av barna mine som hadde laget den ville jeg blitt kjempeglad og sjarmert av arbeidet de hadde lagt ned. Generelt ville jeg nok satt pris på at noen brukte av sin tid på å lage grytelapper til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 1. mars 2007 #38 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, det hadde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 3. mars 2007 #39 Del Skrevet 3. mars 2007 ja hvis det var fra mine barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 3. mars 2007 #40 Del Skrevet 3. mars 2007 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå