Thea Skrevet 16. februar 2003 #1 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg så på en annen tråd her at du og snuppeluppen snart setter nesa mot Egypt??? Forsvinner du for godt eller kommer du hjem igjen?? Måkke dra fra meg besta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. februar 2003 #2 Del Skrevet 16. februar 2003 Neei, må ikke stikke fra oss, indianlady! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 16. februar 2003 #3 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei Kira og Thea Vi skal bare på 4 års bryllupsreise,feire oss selv pg kose oss i varmen.Må se pyramidene og cruise på Nilen.Vi har aldri gjort noe for oss selv alltid har familien stått foran oss,så nå er det vår tur i Mars. jeg kommer til å være her på nett vettu kan ikke svikte dere hilsen fra gamlemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. februar 2003 #4 Del Skrevet 17. februar 2003 Ååå, så morro det høres ut dah ! Heldige dere! Det er dere vel fortjente : - ) Bra du ikke blir borte fra oss lenge da Klemmer fra Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 17. februar 2003 Åååhh, det var da endelig godt å høre :D Denne turen høres jo super morro ut, til egypt og greier :D Skulle ønske jeg kunne vært en liten hybelkanin i kofferten der altså :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 18. februar 2003 #6 Del Skrevet 18. februar 2003 Vennen, du må huske på å ikke glemme oss på KG! Husk at vi er fluene på veggen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå