kitekatt Skrevet 22. januar 2007 #1 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hva ville dere hatt på dere? Kick off med jobb der tema er discoglam! Type saturday night fever (finner dårlige bilder av dameklærne derfra). Jo mer glam, jo bedre. Ikke hippiestil med andre ord Må finne på noe uten å trenge å kjøpe helt nytt kostyme dom kun blir brukt da liksom. Skal være premiering av antrekk etc. Tenker ikke på å vinne, men kommer sikkert til å være mye bra, og vil ikke skille meg ut liksom Hjelp! Endret 22. januar 2007 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S10nemor Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 Ta deg en tur på Freetex - de har sikkert KJEMPEMASSE bra, ihvertfall om det er litt str. på butikken! KORTE skjørt/kjole er viktig, jo kortere jo bedre - masse farger, store solbriller osv. Har nylig vært på 70-tallsparty selv jeg - UTROLIG moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. januar 2007 #3 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Søk etter bilder av ABBA! En stor t-skjorte burde i hvert fall ikke være vanskelig å få tak i. Endret 23. januar 2007 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Søk etter bilder av ABBA! En stor t-skjorte burde i hvert fall ikke være vanskelig å få tak i. ← Har søkt på abbabilder på disco, glam osv på google, men finner ikke helt det jeg ser etter, derfor lurer jeg på om dere har smarte tips. Jeg går ikke med så kort- kort altså. helst ikke kortere enn til midt på låret *ler* problemet er også at det er 70 talls GLAM.....hadde det ikke vært for det, hadde det ikke vært noe problem. Synes mye er så casual liksom, selv det abba bruker og ser etter mer "glammete" ting Endret 23. januar 2007 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 23. januar 2007 #5 Del Skrevet 23. januar 2007 Håret vil gjøre mye. Lag skikkelig Farah Fawcett flick ups! Hun var en av de tre originale Charlie's Angels, og du finner garantert bilder på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. januar 2007 #6 Del Skrevet 23. januar 2007 Charlie's Angels, ja... Sjekk ridebuksene f.eks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 23. januar 2007 Håret vil gjøre mye. Lag skikkelig Farah Fawcett flick ups! Hun var en av de tre originale Charlie's Angels, og du finner garantert bilder på nettet. ← Joo, men jeg klipte meg akkurat veldig kort hehe, ikke lett. Tror hvis jeg bare får tak i støvletter med platå eller noe, så er vel mye løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 24. januar 2007 #8 Del Skrevet 24. januar 2007 Med mindre det er veldig kort rundt ansiktet, så kan du få til flick ups. Du trenger et tonn med hårspray, en rundbørste og en hårføner, men det hadde du trengt i alle tilfelle. Jeg mener sånne "utovervinger", ikke å ha pasjehår som du vipper utover. Gå for noe i sterke farger. Marker høyt liv. Det mest 70-talls jeg vet, er tighte slengbukser med høyt liv og platåsko. Hvis du har en litt posete singlett på toppen, så blir du fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #9 Del Skrevet 11. august 2008 Hva ville dere hatt på dere? Kick off med jobb der tema er discoglam! Type saturday night fever (finner dårlige bilder av dameklærne derfra). Jo mer glam, jo bedre. Ikke hippiestil med andre ord Må finne på noe uten å trenge å kjøpe helt nytt kostyme dom kun blir brukt da liksom. Skal være premiering av antrekk etc. Tenker ikke på å vinne, men kommer sikkert til å være mye bra, og vil ikke skille meg ut liksom Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå