Cata Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 (Mulig jeg feilposter, i så fall får moderator flytte på meg). Om et par uker skal jeg begynne å trene i et nytt og fint treningssenter der det faktisk er fine dusjmuligheter. Der jeg har gått før har det vært så trist at jeg har valgt å dusje hjemme, Men da trenger jeg en treningsbag av moderat størrelse. Har bager men de er så digre at de passer best for en ukestur...... Trenger plass til treningstøy, sko, håndkle og selvsagt såpe og rent undertøy. Noen tips? Gjerne nettbutikk, men også tips om bager fra veskebutikker (kjeder) mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg lette overalt for å finne en passende treningsbag. Jeg endte opp med en stor veske/bag fra H&M (av merket Divided tror jeg). Der er det akkurat plass til hånkle, treningsklær, sko mv. Har sett noen stilige treningsbagger i ok størrelse på diverse sportsbutikker også, men de er jo kjempedyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå