Gjest Jepp Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Er så kåt om dagen jeg! Har ikke noe type, og heller ikke noen elsker. Bruker hånden flittig av og til, men det er ikke nok! Blir så kjedelig... Teit spm. men hva kan jeg gjøre? Jeg vil ikke dra ut på byn å finne hvem som helst heller, skal litt til før jeg ligger med noen (spesielt utseende, noe jeg er veeeldig kresen på). Og noen ny type er jeg ikke helt klar for enda.. Å, hater å være så kåt når tingene er som de er nå Det får jo være måte på oxo, tenker på det hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feminine_&_sexy Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 Kjøp deg en dildo og fortsett å kose med deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. februar 2003 #3 Del Skrevet 16. februar 2003 "din tid kommer", er det ikke det dem sier? Nei, men det er egentlig sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. februar 2003 #4 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvorfor må man på død og liv ha et mannfolk for å ordne opp når man er kåt??? Svake mennesker...... Kondomeriet jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L Skrevet 16. februar 2003 #5 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvorfor må man på død og liv ha et mannfolk for å ordne opp når man er kåt? Svake mennesker...... Kondomeriet jenta mi Hei Thea! Det er interessant å se at du definerer bruk av seksuelle hjelpemidler som et tegn på styrke. Er ikke det synet en smule avleggs? Jeg trodde onani var et tegn på kåthet, jeg. Mvh L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jepp Skrevet 16. februar 2003 #6 Del Skrevet 16. februar 2003 Thea Kanskje det er fordi det er det jeg liker best når jeg er kåt, så blir jeg vaffal skikkelig tilfredsstillt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå