Trillrund Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg er med på et treningsparti i basseng og vurderer å kjøpe en privattime i tillegg. Jeg trener mye hardere i basseng enn ved vanlig trening hos fysioterapeuten (2 ganger i uka). Har tenkt på å kjøpe skritteller, men det blir litt "trist" å ikke få godskrevet den/de mest aktive treningsøktene siden disse foregår i basseng.... I treningsgruppa holder vi på i 1 time/ 1 time og 15 minutter. Privattimer blir litt kortere, ca 45 minutter. Det blir mange skritt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 Etter litt søking rundt så jeg ikke noe som kunne virke som det nei =/ En veldig alternativ løsning er jo å få en vanntett beholder til å ha skrittelleren i. Evt finne ut hvor mange skritt man går i ca samme tempo som vanntreningen ( sjekke i f.eks 2 min og deretter gange opp ) Hvis ikke går det jo kanskje an å kjøre f.eks. trimpoeng i stedet for antall skritt slik som gjøres på Grete Roede kursene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå