Jinx Skrevet 27. februar 2003 #61 Del Skrevet 27. februar 2003 I går leste jeg Kristin Kirkemo Haukeland's "Fanget og fri".. Klarte ikke å legge den fra meg, så jeg satt å leste fra morgen til kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 27. februar 2003 #62 Del Skrevet 27. februar 2003 Gunnar Staalesens: "1900 Morgenrød". - Leser på vaskeseddelen: "et verk som har til ambisjon å fremstille livet i Norge i det tyvende århundret. Og bakom slynger hele tiden den uoppklarte mordgåten fra nyttårsaften 1900 seg........." Anbefales!! - Og for bergensere må den vel være et "must"...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 27. februar 2003 #63 Del Skrevet 27. februar 2003 Ja, 1900-bøkene er bra....iallefall den første, fikk aldri lest den ferdig..den ligger vel her et sted...hehe. Anbefaler dem på det sterkese. Er ganske store bøker, så mye lesestoff. De har forresten laget teaterforestilling av 1900-bøkene! Har for vane å ikke lese de siste 15 sidene i bøker jeg leser. Vil ikke at historien skal slutte...tar det heller når jeg blir gammel og grå! Ja, vet det er rart, men slik er det bare, vet ikke hvorfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Efelia Skrevet 27. februar 2003 #64 Del Skrevet 27. februar 2003 Alkymisten. Handler om gjetergutten Seth som er på leting etter seg selv. Opplysende lesing! ( Om valg og retninger vi tar i livet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #65 Del Skrevet 28. februar 2003 Leser Unni Lindells andre bok om politimannen Cato Isaksen. Spennende krimbok!! :o For dere som liker krim kan jeg ellers anbefale Karin Fossum, Henning Mankell og Jo Nesbø. Synes også at Anne Karin Elstads bøker om Julie er bra. Der følger vi Julie fra hun er ung jente og videre gjennom hele livet. Gjennom sorger, gleder, forelskelse&kjærlighet, jobb ++. Flotte bøker!! Også er jo Harry Potter helt konge!! Hilsen 24-åring som leser så å si alt!! (Fra fagbøker til fantasy til krim til romantikk til Vg til SE&Hør!!) :blunke: GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 28. februar 2003 #66 Del Skrevet 28. februar 2003 Har en ca 10 bøker fra ymse velkomstpakker liggende og vente på at jeg skal få tid til å lese dem. Går altfor mye tid med til studielitteratur.... Men fryktelig glad i krim da. Karin Fossum, Unni Lindell og ikke minst John Grimsham. Er ei som heter Tamara McKinley som og skriver bra. Men det er typen romanklubben. Lettfordøyelig og fengende med andre ord. Tror jeg kort og godt er altslukende. Husker jeg til min mors store fortvilelse leste Sagan om Isfolket som 12 åring... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 9. mars 2003 #67 Del Skrevet 9. mars 2003 igår fikk jeg en bok som jeg har ønsket meg lenge; the storm of the century av stephen king (på nederlandsk). jeg syntes miniserien var kjempeflott og ville absolutt lese boken også. et lite minus; den er skrevet som et filmmanus. foretrekker vanlige romaner særlig når stephen king har skrevet dem for han er skikkelig flink til å lage karakterpersoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 9. mars 2003 #68 Del Skrevet 9. mars 2003 Developing Windows-based applications with visual basic.net and visual c#.net :x L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 10. mars 2003 #69 Del Skrevet 10. mars 2003 Akkurat nå leser jeg NO LOGO ac Naomi Klein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. mars 2003 #70 Del Skrevet 10. mars 2003 OK, da er jeg ferdig med Alkymisten og har nå begynt på Ken Follett "nedtelling mot null". Denne boken er kjempespennende, klarer nesten ikke å legge den fra meg på kveldenen. Anbefales... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #71 Del Skrevet 11. mars 2003 I dag har jeg lest i to bøker; jeg gjorde meg ferdig med "Prime Time" av Liza Marklund (den dårligste av bøkene hennes, synes jeg - faktisk skikkelig skuffende!). Dessuten har jeg kikket lenge i instruksjonsboken for bilen min - jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle skifte sikringene før jeg hadde lest både lenge og vel (...og som mann er dette et av de STORE nederlagene, tro meg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 11. mars 2003 #72 Del Skrevet 11. mars 2003 Akkurat nå leser jeg en amerikansk/ skotsk serie som her Outlander.. Den er skrevet på engelsk men har med mye skotsk sleng, så den er litt vanskelig og lese Jeg holder på med siste boken i denne serien, og det er den dårligste til nå, så det tar sin tid.... Jeg holder også på med Shopoholiker-bøkene.. De er så ufattelig morsomme, og det får min shoppegalskap til å virke som blåbær i forhold..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. mars 2003 #73 Del Skrevet 11. mars 2003 I dag har jeg lest i to bøker; jeg gjorde meg ferdig med "Prime Time" av Liza Marklund (den dårligste av bøkene hennes, synes jeg - faktisk skikkelig skuffende!). Dessuten har jeg kikket lenge i instruksjonsboken for bilen min - jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle skifte sikringene før jeg hadde lest både lenge og vel (...og som mann er dette et av de STORE nederlagene, tro meg!) Jepp ! Skamme deg skulle du ....kan du ikke skifte sikringene i bilen en gang ?? :o Huff og huff ! hihi. Som mann så skal man kunne slikt vet du Næææ synes du var flink jeg - du fant jo ut av det ... Og to bøker på en dag da :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 11. mars 2003 #74 Del Skrevet 11. mars 2003 Skal begynne på "Om bare" av Vigdis Hjorth på senga i kveld Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. mars 2003 #75 Del Skrevet 11. mars 2003 Leste akkurat ut Elskede Poona av Karin Fossum. Er ikke helt fortrolig med slutten (uten å røpe noe) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 11. mars 2003 #76 Del Skrevet 11. mars 2003 "Studio Sex" av Liza Marklund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 11. mars 2003 #77 Del Skrevet 11. mars 2003 leser en bok som heter " gudene er astronauter" handler om muligheten og teoretiske bevis for at de gammle gudene egentlig er fra andre planeter. veldig mye som får deg til og tenke der.. leser jo også "og ha omsorg for barn" men det er liksom lekser da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. mars 2003 #78 Del Skrevet 11. mars 2003 Faglitteratur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 12. mars 2003 #79 Del Skrevet 12. mars 2003 Skulle du komme tilbake av Line Baugstø Lenge leve Mammutsalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 12. mars 2003 #80 Del Skrevet 12. mars 2003 Vi bar tungt hjem fra Mammutsalget her i går, så nå ligger det mye spennende og venter! Vet ikke riktig hvor jeg skal begynne... Som sengelektyre tar jeg Niels Chr. Geelmuydens portrettbok som jeg fant som en skjult skatt på boksalget. Han er helt fantastisk! Dessuten veldig praktisk å lese portretter på senga, siden en liksom kan avslutte på noen få sider. Andre bøker å anbefale er Thomas Harris bøker om Hannibal Lecter. Spesielt den røde dragen. og alt av Grisham. osv. osv. Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå