Gjest Silmarill Skrevet 21. januar 2007 #21 Skrevet 21. januar 2007 Den dama der er så tilgjort og overlegen - at gullbuksene må være det minste problemet ved henne ... ← Sier meg enig i den uttalelsen der ja! Den gullbuksa var også noe vi diskuterte her hjemme, og broren min sendte meg en tekstmld der han var mildt sagt sjokert
Cherie Skrevet 21. januar 2007 #22 Skrevet 21. januar 2007 Hun så jo direkte tykk ut både forfra og bakfra med den buksa der. Den var ille!!
tuji Skrevet 21. januar 2007 #23 Skrevet 21. januar 2007 Buksa ble vraket her også, i likhet med det sammenskvisete puppestellet. Du som synes Marika ikke var så verst; jo, hun var verst. Gneldrestemme og forferdelig sang.
Gyda Skrevet 21. januar 2007 #24 Skrevet 21. januar 2007 Sett fra salen (live) så så ikke buksa ut som gull - heller mørk beige... Men snittet var vel ikke av det aller beste...
Gjest Miss Guided Skrevet 22. januar 2007 #25 Skrevet 22. januar 2007 Jeg var ikke klar over at hun hadde ridebukselår før jeg fikk se henne i denne buksen. Jeg liker ikke Grand prix lenger, syntes det var levelig da det holdt med en kveld men nå skal det jo tværes ut i det uendelige.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 22. januar 2007 #26 Skrevet 22. januar 2007 Har klær noe med musikken å gjøre? egentlig? Antar de har det den dag i dag, kropp og klær er jo enda viktigere enn musikken. Tsk tsk tsk TSK
Gjest glamourgirl Skrevet 22. januar 2007 #27 Skrevet 22. januar 2007 Har det vært Grand Prix? ← I luv ya!
Meaty Skrevet 22. januar 2007 #28 Skrevet 22. januar 2007 Har klær noe med musikken å gjøre? egentlig? ← Bare i Melodi Grand Prix for mitt vedkommende, det er show Men.....du må jo innrømme at du synes sveisen til tvillingbrødrene var litt snadder, eller hva?
Gjest Rogalinn Skrevet 22. januar 2007 #29 Skrevet 22. januar 2007 Torhild Sivertsen er jo ikke spesiellt feit da, tross alt nærmer hun seg kanskje de 45-50. Hvis dere som hyler sånn er max 20 år og str 34, så skjønner jeg det. Er det forresten bare anorektiske sangere som skal ha lov til å delta i MGP? Hvorfor var det ingen som syntes Jan Werner var feit da han deltok? Er det annerledes med menn? Når det gjelder klesvalg, så er vel den korte jakken en større "synd" enn buksene. Jakken fremhever hoftene/lårene. Jeg er sikker på at folk ikke hadde reagert om hun hadde hatt en innsvinget jakke som gikk til midt på hofta.
tuji Skrevet 22. januar 2007 #30 Skrevet 22. januar 2007 Hun er ikke feit, men så utrolig dryg ut over hoftene med den buksa.
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. januar 2007 #31 Skrevet 22. januar 2007 Jeg syns egentlig bare det er morsomt når kraftige damer ignorerer de vanlige konvensjonene, og sier "Jeg vil også forbeholde meg retten til å gå med trange, rosa tights!" Men jeg tviler på at Torhild Sivertsen er en sånn en. Tror ikke hun egentlig ville fremheve hoftene sine. Hun så på ingen måte tjukk ut, men kombinert med den korte jakka som var enda kortere på sidene, ble det til at jeg fokuserte mer på buksene enn musikken. Regner med at det ikke var det hun ønsket å oppnå.
Gjest Silmarill Skrevet 22. januar 2007 #32 Skrevet 22. januar 2007 Hjæææælpes, er hun feit Det er hun vel ikke! Hvor da? Ok, buksa var stygg men hun så da ikke feit ut i den? Likte ikke sangen heller - drepende gørrkjedelig!
tuji Skrevet 22. januar 2007 #33 Skrevet 22. januar 2007 Det er vel ikke noen som synes hun er spesielt feit, men et antrekk kan likevel være ukledelig.
Cherie Skrevet 22. januar 2007 #34 Skrevet 22. januar 2007 Hun er ikke feit, men så utrolig dryg ut over hoftene med den buksa. ← nettopp
Gjest Silmarill Skrevet 22. januar 2007 #35 Skrevet 22. januar 2007 (endret) Det er vel ikke noen som synes hun er spesielt feit, men et antrekk kan likevel være ukledelig. ← Tykk og feit har vel samme mening? Hun så jo direkte tykk ut både forfra og bakfra med den buksa der. Den var ille!! ← Jeg syns den buksa med den stygge gullfargen satt fint på henne av det jeg så på bildelinken! Da jeg så det på tv registrerte jeg kun en stygg sang og en stygg bukse! Endret 22. januar 2007 av Silmarill
Siam Skrevet 22. januar 2007 #36 Skrevet 22. januar 2007 Skikkelig stygg bukse, jeg kommenterte det da jeg så det, jeg også.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 22. januar 2007 #37 Skrevet 22. januar 2007 (endret) Bare i Melodi Grand Prix for mitt vedkommende, det er show Men.....du må jo innrømme at du synes sveisen til tvillingbrødrene var litt snadder, eller hva? ← Jeg vet ikke. Få se! :D Endret; Åh du mener på samme bildet? Jo slurp! Finest hår! Endret 22. januar 2007 av Ferskvannsblekksprut
Tiit Skrevet 22. januar 2007 #38 Skrevet 22. januar 2007 Men dere, trang, gull, skinnbukse, hvor pent kan det egentlig bli? Tipper den ville sett verre ut på mange andre enn denne dama. Og jakken... yekk. Håper virkelig hun tar på seg en svart kjole eller noe istedet.
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2007 #39 Skrevet 24. januar 2007 Hvorfor var det ingen som syntes Jan Werner var feit da han deltok? Er det annerledes med menn? Fordi Jan werner var vakrere enn en hvilken som helst gresk gud begge de to gangene (1994 og 2000) han deltok, vel For øvrig er jeg enig, de gullbuksene til Sivertsen var alldles for jævlige.
Væren Skrevet 24. januar 2007 #40 Skrevet 24. januar 2007 Synes heller ikke denne buksa var noe syn... Og så den flotte dama, da! Har veldig sans for Torhild Sivertsen og synes hun synger bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå