Gå til innhold

gullbuksa til thorild sivertsen

Fremhevede innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

ser på melodi grand prix, og ser torhild sivertsen. fy faen så jævlig hun ser ut i den buksa! :overrasket: helt grusomt!! hvem har hun brukt som stylist? ingen?

seriøst noe av det verste jeg har sett! :kvalm:

Endret av Fruktfat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg som syntes den var helt grusom? Hun kledde ikke snittet i det hele tatt, har hun ingen som kunne fortalt henne det før hun entret scenen på grand prix?

Nå er jeg stygg :sjenert: men det antrekket må hun ikke finne på troppe opp i finalen! :forvirret:

jaja..

Gjest Gjest 1
Skrevet

Det var hva jeg tenkte også...burde ikke noen ha fortalt henne det og gitt noen gode råd før hun entret scenen fremfor etterpå?

Hun er en flott (og flink) dame så hvorfor den uheldige påkledningen med påfølgende uheldige snitt i forhold til livvidde/hofter?

Kanskje bedre rådgivere neste gang?

Skrevet

Helt enig. Huff altså.

Skrevet

ja for hun er jo en flott dame så krysse fingrene for bedre rådgivning ;)

Skrevet

Såg ikkje dette. Kva var det som var så grusomt?

Gjest Gjest 1
Skrevet
Såg ikkje dette. Kva var det som var så grusomt?

Det er en delikat problemstilling dette men gullbuksen tok overhånd og gav flere et uhyggelig pust tilbake i fortiden.

Gjest Frk Åberg
Skrevet
:ler: Vi satt og tenkte på akkurat det samme.
Skrevet

Har det vært Grand Prix?

Skrevet
Har det vært Grand Prix?

Jupp, semifinale fra Alta i kveld.

Enig at buksa ikke var noe heldig valg ja, mamma klarte ikke å snakke om noe annet etterpå :ler:

Gjest Leiababe
Skrevet

Kan ikke si jeg la merke til buksa jeg altså.. Men så skal det være rimelig stygt før jeg legger merke til akkurat sånne ting..

Skrevet

For dere som så på: Hvordan var sangen til hun Marika? Jeg syntes hun var en fantastisk flott artist da hun var på Kjempesjansen for noen måneder siden.

Gjest Gjest 1
Skrevet
For dere som så på: Hvordan var sangen til hun Marika? Jeg syntes hun var en fantastisk flott artist da hun var på Kjempesjansen for noen måneder siden.

Ikke så verst hun.

Skrevet

Jeg må innrømmet at buksene til Torhild Sivertsen ble diskutert her også. For øvrig en setning jeg aldri trodde jeg skulle si. :ler:

Skrevet

Den dama der er så tilgjort og overlegen - at gullbuksene må være det minste problemet ved henne ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...