kitekatt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 21. januar 2007 ^navnet ditt og adressen din er tilgjengelig i linkene over også. ← argh!!! Takk for at du sa fra, har rettet det nå
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2007 #22 Skrevet 21. januar 2007 Har den glans? Mener du den jeg linket til over? ← Nei, den har ikke glans men jeg brukte å blande to forskjellige produkter fra KMS. Dette var det frisøren som lærte meg. Da fikk jeg egenskapene til pasten samt glans. Har prøvd ulike typer for kort hår, men ingenting slo pasten.
kitekatt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #23 Skrevet 21. januar 2007 Nei, den har ikke glans men jeg brukte å blande to forskjellige produkter fra KMS. Dette var det frisøren som lærte meg. Da fikk jeg egenskapene til pasten samt glans. Har prøvd ulike typer for kort hår, men ingenting slo pasten. ← Ok Hvilke produkter blandet du og hvordan?
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2007 #24 Skrevet 21. januar 2007 Noen som har prøvd WELLA HIGH HAIR PEPPERMINT PEP? De skal vist ha glans også. trenger nok det pga matte tupper fortsatt. ← Jeg synes ikke den gir så mye glans. Det er mer glans i den som heter noe med perle i den samme serien.
kitekatt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 21. januar 2007 Jeg synes ikke den gir så mye glans. Det er mer glans i den som heter noe med perle i den samme serien. ← Ja Pearl et eller annet? Men er det noe hold i den da?
Gjest Deception Skrevet 22. januar 2007 #26 Skrevet 22. januar 2007 Ja Pearl et eller annet? Men er det noe hold i den da? ← Det er en gele, og håret blir dermed stivt på samme måte som av gele. Så hvis du er ute etter paste, er ikke denne så lur. Men som sagt: du kan alltid blande flere produkter, selv om det er litt strev.
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #27 Skrevet 22. januar 2007 Ok Hvilke produkter blandet du og hvordan? ← Jeg husker ikke helt hvilket produkt jeg blandet med. Spør frisøren om hjelp eller velg et glansprodukt fra KMS som er i flytende form. Den var iallfall noe flytende den jeg brukte. Noe som primært ga glans og ikke hold. Blandet bare begge produktene i hånden min før jeg påførte det håret. Jeg hadde kort og litt rufsete frisyre (har lengre i dag da jeg plutselig fikk krøller ) Pasten holdt hele dagen. Det var bare å ordne frisyren igjen med hendene. Det ble ikke stivt som med gele, mer "klebrig" Jeg har prøvd den spraypasten fra KMS og den var definitivt ikke like god. Ble kun brukt som et supplement.
Little sister Skrevet 22. januar 2007 #29 Skrevet 22. januar 2007 Sambo bruker pearl styler fra wella, og synes den er best, da håret ikke blir så fett slik som med andre paste`er. Vil du ha glans, kan du jo bruke en glasspray etterpå. Jeg har en fra tigi (headrush-adrenaline), den er super. Hard to get er også en god paste, samme med kms hair play som andre nevner. Og alt dette er kjempemye billigere på LF. Synes du ble skikkelig fin på håret :rosasmil:
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #30 Skrevet 22. januar 2007 Ja Pearl et eller annet? Men er det noe hold i den da? ← Det er hold i den, men jeg vet ikke om det er et slikt produkt du er ute etter? Jeg har kun brukt produktet til å holde den tunge skråluggen på plass, og til å legge ned småhår (har langt hår). Håret mitt blir ikke stivt, men det kunne nok ha blitt noe seigt dersom jeg hadde brukt det i hele håret. Samboer som har kort rufsesveis er imidlertid svært fornøyd med produktet. Men hans sveis kan ikke akkurat sammenlignes med din. Den gang jeg hadde kortere hår var jeg svært fornøyd med Hair Play fra KMS som andre her har trukket frem, men det begynner å bli noen år siden, og det kan ha skjedd litt på produktfronten siden den tid Jeg ville nok ha gått for noe noen med tilsvarende sveis/behov som deg går god for!
kitekatt Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #31 Skrevet 22. januar 2007 (endret) Jeg har ihvertfall skjønt at det er KMS som gjelder Hairplay hyper paste eller paste up spray Vet ikke hvem som er best jeg. Lurer litt på hyper paste siden den har "shine" hehehe...vi får se. Gjerne tips om hvilke av disse hvis noen har prøvd begge. Molding paste så jeg det stod "matt" på, så det skal jeg ikke ha. Hva er egentlig forskjellen på disse??? Og voks? soft wax og hard wax...blir litt forvirret jeg. Vil ha noe som definerer tuppene. Vet egentlig ikke hva som er best. Tuppene er TØRRE så det gjør ingenting om det er noe som gir glans, evt. fetter littegrann. Får uansett ikke kjøpt noe idag for har ikke fått lønn så får bruke mannen sin D:Fi i mellomtiden. Syntes kanskje den var litt klissete, men ellers helt ok. Endret 22. januar 2007 av kitekatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå