Gjest Cruella Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Noen som har sett filmen på NRK i kveld, "Hilary og Jackie"? Jeg så at den var med en av favorittskuespillerne mine i hovedrollen, Emily Watson, som spilte i "Breaking the Waves". Er alene i kveld og benker meg foran TV'n med noe snadder og forhåpentligvis en god film. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 Har tenkt jeg skulle se filmen flere ganger, men har ikke kommet så langt ennå. Jeg er stor fan av Jacqueline du Pré som utøver. Hun spiller alldeles fantastisk. Tragisk hva MS kan gjøre med et menneske, og et så stort musikalsk geni. Men denne filmen viser visst at hun som privatperson ikke var enkel å ha med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 16. februar 2003 #3 Del Skrevet 16. februar 2003 Kjempebra film, veldig sterk, mye pga skuespillerprestasjonene til Emily Watson. Håper du fikk den med deg, Orakel. Lisa-Beth :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 16. februar 2003 #4 Del Skrevet 16. februar 2003 Gjorde nok ikke det. Har ikke tv her jeg bor for øyeblikket. Men den kommer nok igjen ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå